Február 1-jétől indul a Ryanair új szolgáltatása, amely lehetővé teszi, hogy az utasok a foglaláskor vagy a becsekkoláskor kiválaszthassák az általuk preferált ülőhelyet. Ez az új szolgáltatás bővítés is részese annak a folyamatnak, amely az elmúlt hónapok során zajlott le, elősegítve az utasok elégedettségének növekedését.
Ryanair: februártól jönnek az előre foglalható ülések?
Az ülésfoglalás háromféle módon vehető igénybe. A legdrágább, prémium ülésekre való helyfoglalás az 1-5.,16-17. és 32-33. sorra érvényes, amely 10 eurós áron foglalható. Ebben az esetben az elsőbbségi beszállítás és a nagyobb lábtér is együttesen jár a prémium ülésekkel. A standard üléssorok a 6-15. és a 18-31. sor között érhetőek el, 5 eurós áron válaszható ki, hogy az utas a sorok mely ülésén szeretné az utat tölteni. Ez a foglalás kiegészíthető az elsőbbségi beszállítással, amely 2 euróért igényelhető.
Azoknak, akik nem kívánják ezzel a költséggel növelni a repülőjegy árát, a Ryanair az utazás előtti 7 napon belül felkínálja az ingyenes helyfoglalást a még szabad helyekre. Ez egészen a járatot megelőző két óráig igénybe vehető az internetes becsekkolás során. Azok az ügyfelek, akik még február 1. előtt megvásárolták az elsőbbségi beszállítást a soron következő járatukra, ők a standard ülések közül foglalhatnak természetesen további költségektől mentesen.
„Mostantól a Ryanair összes utasa élvezheti az előzetes helyfoglalást minden járatunkon, mely a legújabb szolgáltatási korszerűsítésünk. Utasainkat és visszajelzéseiket meghallgatjuk, így továbbra is kedvüket lelhetik az alacsony árú és javarészt pontos járatainkat, valamint élvezhetik a vezető ügyfélközpontú szolgáltatási fejlesztéseinket, mely többek között tartalmazza az ingyenesen felvihető kiegészítő kézipoggyászt, az egyszerűsített weboldalt, a My Ryanair felhasználói szolgáltatást, a 24 órás türelmi időt, a reklámoktól mentes hajnali és késői repülési órákat a fedélzeten, valamint a kedvezőbb árú poggyászdíjakat, melyek mellett további fejlesztések várhatóak a következő hetek és hónapok során.” – nyilatkozta Katarzyna Gaborec a Ryanair képviseletében.