Összesen két légi katasztrófa történt az 1994-óta gyártott Airbus A321-essel, és három olyan baleset volt, amelynek következtében az érintett gépet ki kellett vonni a forgalomból.
Lezuhant az orosz Metrojet légitársaság A321-ese Egyiptomban
Az Aviation Safety Network adatai szerint az első eset 2010. július 28-án történt Pakisztánban, amikor az Airblue AP-BJB lajstromszámú A321-ese a társaság 202-es járatát teljesítve Karacsiból Iszlámábádba tartott. A célállomás repterének közelében rossz volt az időjárás, a Benazir Bhutto Nemzetközi Repülőtérre tartó gépek közül több vagy másik repülőtéren, vagy többszöri próbálkozásra tudott csak leszállni.
A pilóta süllyedés közben elvesztette a vizuális kapcsolatot a repülőtérrel, majd megváltoztatta a megközelítés módját, amellyel veszélyes közelségbe került a Margalla-hegyhez. Később sem a másodpilóta felhívásaira, sem a repülőgép föld közelségére figyelmeztető jelzéseire nem reagált, és a gép a hegy oldalának csapódott. A járaton 146 utas és 6 fő hajózó személyzet volt, senki nem élte túl a katasztrófát. A balesetet kontrollált földbecsapódásnak (CFIT) minősítették.
Az Airblue egy Karacsiban székelő pakisztáni légitársaság, amely 2004-ben kezdte meg működését, főként belföldi járatokat teljesít, de repülnek Maszkatba, Sardzsába és Dubajba is. Flottájukban négy darab Airbus A320-as és A321-es, valamint egy A330-as található.
Legutóbb helyi idő szerint szombat reggel az orosz Metrojet A321-ese zuhant le Egyiptomban, a Sínai-félszigeten, a roncsokat és mindkét adatrögzítőt megtalálták, mind a 224 fedélzeten tartózkodó ember életét vesztette.
A harmadik eset, amelyben a gép utasai közül senki nem sérült meg, de gépet ki kellett vonni a forgalomból 2003 márciusában történt Tainanon. A TransAsia 543-as járata, amelyet a B-22603-as lajstromú A321-es teljesített a landolás után összeütközött a futópályán egy teherautóval. A benne ülő két ember megsérült, a gépet pedig a jelentős anyagi kár miatt leírták.