Megújult a Skycourt galériaszintjén lévő prémium váró, amelyet többek között az üzemeltető Airport Service által kiszolgált légitársaságok üzleti utasai vehetnek igénybe.

Az ünnepélyes megnyitón Móró Lajos, az Airport Service Budapest Zrt. vezérigazgatója azt mondta, a felújítási munkák augusztusban kezdődtek, vagyis rekordgyorsasággal sikerült újjáépíteni a lounge belső terét.

A Skycourt galériaszintjén, a 2A felőli részen elhelyezkedő, több mint 270 négyzetméteres business váró modern, letisztult formavilágú, a három helyiségben munka- és étkezőasztalok mellett kényelmes kanapék, fotelek is várják az utasokat. A beépített konyha révén többféle meleg ételt is kínálnak az ügyfeleknek.

Az Airport Service által felújított és üzemeltetett Skycourt Lounge mindennap 4.30 és 21.00 óra között várja az utasokat, a létesítményt a cég által kiszolgált légitársaságok (Air China, Air France-KLM, China Eastern, Egyptair, Emirates, Ural Airlines, Tarom) üzleti osztályú utasai, valamint a Priority Pass lounge-használatra jogosultságot biztosító kártyával és az OTP Private Bank meghatározott kártyáival rendelkező utasok vehetik igénybe térítésmentesen.

A reggeli kínálatban édes és sós aprósütemények, péksütemények, helyben sütött panini, hidegtálak, müzlik, joghurtok, saláták, valamint snack és desszert várja a vendégeket. Magyar és külföldi napilapok, valamint magazinok is rendelkezésre állnak, wifi, illetve mobiltöltő is igénybe vehető. Az üzletemberek számára business corner áll rendelkezésre, kerekesszékes utasok számára pedig külön helyet biztosítanak.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.