Átalakulásának következő fázisaként új arculatot mutatott be a Brussels Airlines, amely a repülőgépek kabinját is felújítja, és visszatér az afrikai piacra.
Az online is közvetített bemutatón Pieter Gerber vezérigazgató azt hangsúlyozta, hogy már a járvány előtt is voltak tervek az átszervezésre, de ezt kényszerűségből fel kellett gyorsítani.
A cégvezető aláhúzta: visszatérnek az afrikai piacra mint Belgium nemzeti légitársasága, de a költségek kordában tartása lesz az elsődleges feladat, hogy hosszútávon nyereségesek lehessenek.
A bemutató videóban elhangzottak alapján hibrid üzemelési modellhez hasonlót próbál meg a Brussels Airlines meghonosítani, amelynek vannak ugyan fapados elemei, de bizonyos szolgáltatások ingyenesen elérhetők, például több együtt utazót nem ültet külön a rendszer.
A légitársaság új arculatában továbbra is fontos szerepet kapnak a pontok, amelyek eddig b betűt formáztak a gépek farokrészén, de most szétszórták az első és hátsó rész között, a piros és kék színek pedig sötétebb árnyalatúak lettek.
Ezzel egyidejűleg megújul a fedélzet is, bár erről a légitársaság nem közölt még sem adatokat, sem képeket.
Az új mellett a régi arculati elemek még évekig megmaradnak, mivel költséghatékonysági és környezetvédelmi okokból csak az előre ütemezett átfestéskor kapják meg a gépek az új dizájnt.
Az újonnan érkező Airbus A320neók már a frissített festéssel állnak forgalomba.
A Brussels Airlines emellett új, digitális megoldásokat is ígért, de ezekről sem az időközben kiadott sajtóközleményben, sem pedig a rendezvényen nem közöltek részleteket.