Miles on a Mission néven indított közösségi adománygyűjtést a United, amelynek révén a légitársaság törzsutasai hűségpontjaikat jótékonysági szervezeteknek adományozhatják.
A Miles on a Mission (szó szerint “mérföldek küldetésben”) nevű közösségi adománygyűjtő platform lehetővé teszi a Mileage Plus hűségprogram tagjai számára, hogy összegyűjtött mérföldjeiket olyan nonprofit szervezeteknek adományozzák, amelyek számára a közeljövőben szükségessé válik a légi utazás.
A United tizenkét ilyen nonprofit szervezetet választott ki, amelyek között megtalálható a Dorian hurrikán túlélőinek is támogatást nyújtó Operation USA alapítvány, a rákos betegségek kutatását támogató Swim Across America, vagy a Puerto Rico-i kóbor állatok megmentésével és örökbe adásával foglalkozó Animal Lighthouse Rescue. A teljes lista itt tekinthető meg.
A jótékonysági szervezeteknek 28 nap áll rendelkezésükre a minimum 250 000 mérföld összegyűjtésére. Amint az egyik szervezet összegyűjtötte a szükséges mennyiséget, új szervezet kerül helyére a listán. Amennyiben nem éri el a kívánt összeget, az adományozók visszakapják mérföldjeiket.
Kezdő löketként a United 2 millió mérföldet adományozott a kampányban szereplő jótékonysági szervezeteknek.
A Miles on a Mission online platform október 25-én kezdett működni. A program igen sikeresnek bizonyul: az egyik nonprofit szervezet már el is érte a határértéket.