A Fiji Airways bejelentette, hogy hamarosan elérhető lesz üzleti osztályú utasai számára a „Dine on the ground” szolgáltatás, vagyis már a repülőtéren el lehet fogyasztani a fedélzeti ételt. De miért jó ez?

A tapasztalt utazók gyakran hagyják ki a fedélzeti étkezések valamelyikét: pláne, ha éjszakai útról van szó. A szokatlan időpontban elfogyasztott vacsora vagy reggeli teljesen felboríthatja a szervezet cirkadián ritmusát. Arról nem is beszélve, hogy a kabinban fennálló alacsony légnyomás az emésztőrendszerre negatív hatással van.

A Fiji Airways felmérése alapján a légitársasággal utazók átlagosan 31 százaléka kihagyja a fedélzeti étkezést, a többiek által meghagyott maradékot is beleszámítva a cég az ételek 38 százalékát dobja ki a szemétbe egy-egy járat után.

Forrás: Unsplash

A légitársaság ezért bevezette a „Dine on the ground” nevű szolgáltatást: az üzleti osztályú utasok röviddel a fedélzetre lépés előtt, még a terminálban elfogyaszthatják a menüből kiválasztott ételeket.

Természetesen a járatokon továbbra is lehet étkezni, olyan könnyebb fogásokat, mint például a gyümölcssaláta, a szendvics vagy a leves.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Nem a Fiji az első légitársaság, aki a teljes fedélzeti felszolgálást megejti már az indulás előtt a váróban: a United Airlines is teszteli, hogy a repülőtéren kínálja az ételeket az éjszakai járatai előtt.

A szolgáltatás a Fiji Airways reggeli és éjszakai útjaihoz lesz elérhető, a szigetországból induló, San Francisco, Hongkong, Los Angeles, valamint Ausztrália repülőtereire tartó járatain.

Forrás: Airbus