Címke: fedélzeti szolgáltatás
World Class Award elismerést kapott a KLM
A holland királyi légitársaság újabb díjat kapott az utasélményt vizsgáló APEX szervezettől, ezúttal a World Class Award elismeréssel jutalmazták a fedélzeti szolgáltatásokat és az utasok kiszolgálását.
Bemutatta prémium turista osztályát a Swiss
Premium Economy elnevezéssel negyedik kabinosztályt vezet be a Swiss a jövő nyári menetrendtől Boeing 777-300ER repülőgépein.
Az üzleti osztályán elérhető termékeket árusítja a Malaysia Airlines
Paplanokat, pizsamákat és kényelmi csomagokat árul az interneten a Malaysia Airlines, ezzel próbál bevételt termelni.
Michelin-csillagos séf ételeit szolgálja fel a British Airways
Miután bejelentette, hogy véget vet a Marks & Spencerrel kötött szerződésének a British Airways, most kiderült, hogy Tom Kerridge Michelin-csillagos séf ételei kerülnek az utasok tálcáira.
Lefoglalható a szomszédos ülőhely az Oman Air járatain is
Új szolgáltatást vezetett be járatain az Oman Air, felárért a turista osztály utasai üresen tarthatják a mellettük lévő helyet, így biztosítva megfelelő távolságot a többiektől.
Végleg elfelejthetjük a Marks & Spencer csemegéit a British Airways járatain
Nem árusítják többé a Marks and Spencer ételeit a British Airways rövid távú járatain, és bár megvan az új beszállító, a légitársaság egyelőre nem közölte, ki lesz az.
Új fedélzeti menüt mutatott be a Virgin Atlantic
Megújult ételkínálattal várja utasait a Virgin Atlantic, miután szeptemberben több nemzetközi járatát is újraindítja.
Ajándékcsomagban árulja fedélzeti termékeit a Qantas
Legnépszerűbb fedélzeti termékeit ajándékcsomagban értékesíti a Qantas, így csökkentve a járatok számának drasztikus visszaesése miatt felhalmozódott készleteit.
Digitális kiadványokat és automatizált jegymódosítást vezet be a LOT
Jelentősen bővíti az újságok számát és elérhetőségét, továbbá digitális formátumra vált járatai fedélzetén és az üzleti várókban a lengyel légitársaság, amely emellett új jegymódosítási rendszert vezet be.
Újabb “távolságtartó” üléskoncepciót mutattak be
Egy francia mérnök a székek háttámlájára és a középső ülőhelyre helyezett két védőpanelből álló Plan Bay tervével állt elő, szerinte ez megfelelő módot kínálhat az utasok közötti távolságtartásra.
Különleges üléskoncepciót mutatott be az Aviointeriors
Két koncepciót mutatott be a kabingyártó, a koronavírus-járvány utáni, távolságtartást igénylő utazási helyzetre speciális kialakítású hármas üléssort, illetve utólag felszerelhető elválasztót ajánl a cég.
Luxuscikkek helyett maszk, gumikesztyű, fertőtlenítő kerülhet a kényelmi csomagokba
Különös kényelmi csomaggal rukkolt elő egy fedélzeti termékek gyártásával foglalkozó vállalat, a szett arcvédő maszkot, gumikesztyűt, alkoholos törlőkendőt és kézfertőtlenítőt tartalmaz.
Bemutatták a Vistara új Dreamlinerének fedélzetét
Megérkezett a Vistara első Boeing 787-9 Dreamlinere az új-delhi bázisra, az indiai légitársaság bemutatta a repülőgép kabinját is.
Új pizsamakollekciót mutatott be az EVA Air
Stílusos hálóruhákkal állt elő az EVA Air, amelyeket a hosszútávú járatainak üzleti osztályon utazó ügyfelei számára kínál.
Újít hosszú távú járatainak fedélzeti kiegészítőin a British Airways
Újít fedélzeti kiegészítőin a British Airways: hosszú távú járatai turista kabinjában új takarókat, párnákat és fejtámlát mutatott be.
Több ezer digitális újságot olvashatnak az Aer Lingus utasai
Egy alkalmazáson keresztül több ezer digitális újságot biztosít ingyenesen utasainak az Aer Lingus, de a hozzáférés mértéke a jegytípustól és útvonaltól függ.
3D-s üléstérképet vezet be az Austrian Airlines
Háromdimenziós üléstérképet vezet be az Austrian Airlines ezzel megkönnyítve a székek kiválasztását.
Már a Vietnam Airlines gépein is elérhető a fedélzeti internet
Október 10-től elérhető a fedélzeti internet a Vietnam Airlines egyes Airbus A350-es gépekkel teljesített járatain, az utasok különböző csomagok közül választhatnak.
Limitált kiadású kényelmi csomagot kínál a Qatar októberben
Október a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek jegyében a Qatar különleges, limitált kiadású kényelmi csomagokat kínál a fedélzetén utazóknak.
Növényi alapú húsalternatívát szolgál fel a Cathay Pacific
Az egyre gyorsabb ütemben terjedő vegán trendhez kapcsolódik a Cathay Pacific újítása, amellyel a fedélzeti menü sertéshús-ételeit növényi alapú „húsmentes húsokkal” helyettesítik.
Kipróbáltuk a LOT Budapest–Szöul járatát
A LOT meghívására a prémium turista osztályon próbáltuk ki a magyar és dél-koreai főváros között nemrég elindított közvetlen járatot, amely jelenleg a leghosszabb közvetlen, menetrend szerinti útvonal a budapesti repülőtérről.
Üléstérképen mutatja meg a Japan Airlines, hol ülnek a kisgyerekek
Hiánypótló szolgáltatással állt elő a Japan Airlines, amely a foglalás során megmutatja, hol ülnek kisgyerekek.
Környezetbarát kényelmi csomaggal rukkolt elő a Virgin Atlantic
Felfedte vadonatúj, környezettudatos alapanyagokból készült kényelmi csomagját a Virgin Atlantic, amit először szeptember 10-én, a légitársaság új Airbus A350-es repülőgépének prémium és felső kategóriájú osztályain vehettek kezükbe az utasok.
Szokatlan extrák turista osztályon utazóknak
A turista osztályon ülni nem tartozik a legkényelmesebb utazási élmények közé, de egyes légitársaságok igyekeznek az olcsóbb jegytípust választóknak is komfortos környezetet teremteni.
Okostelefon segíti a British Airways légiutas-kísérőinek munkáját
Technológiai és képzési beruházásának részeként a British Airways légiutas-kísérői Iphone XR típusú mobiltelefont kapnak, amelynek segítségével még inkább személyre szabottá tehetik a fedélzeti kiszolgálást.