Jelentősen bővíti az újságok számát és elérhetőségét, továbbá digitális formátumúakra vált a jövőben a LOT a járatai fedélzetén és az üzleti várókban. A lengyel nemzeti légitársaság emellett új jegymódosítási rendszert is bevezet, így már online is el lehet ezt végezni.

A lengyel nemzeti légitársaság a lapunkhoz eljuttatott közleményében azt írta: nyomtatott helyett digitális formában kínálja a jövőben a kiadványokat, amelyek listáját és elérhetőségét jelentősen bővítik.

Fotó: LOT Polish Airlines

Több mint 1000 kiadvány válik elérhetővé, mindegyik utas számára.

A napilapok, magazinok között a társaság közlése szerint van magyar nyelvű is. A turista osztályon utazók egy terméket szerezhetnek be ingyenesen, a többiért már fizetni kell, az üzleti utasok 5 lapot választhatnak ki díjmentesen.

Eddig nagyjából 20 lengyel és nemzetközi újságból lehetett választani, és csak az üzleti, illetve prémium turista osztályú jeggyel rendelkezők érhették el a szolgáltatást a fedélzeten vagy a reptéri várókban.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A digitalizációval a LOT költséget is megtakarít: minden hónapban 45 tonna nyomtatott lapot szállítottak a repülőgépek fedélzetén, amely így növelte az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást is.

A lengyel légicég emellett új jegymódosítási és visszatérítési metódust vezet be, mostantól már online felületen, telefonálás és e-mail írás nélkül lehet bejelenteni, ha az utas változtatni akar az utazás időpontján, vagy visszakérné a jegy árát. Az ügyintézést chatbot is segíti.

A foglalás kezelését is részben automatizálták, az utasok e-mailben vagy SMS-ben is kaphatnak értesítést arról, ha járatuk menetrendje megváltozik.