Elindítja új, mobileszközökre optimalizált weboldalát a Wizz Air, kiegészítésként a vállalat már létező weboldala valamint Apple és Android applikációja mellett.
„Azt figyeltük meg, hogy egyre több utasunk használ mobileszközöket a WIZZ járatok keresésére és foglalására, az új mobil weboldalunk ezt a folyamatot teszi sokkal könnyedebbé” – mondta Johan Eidhagen, a Wizz Air brandért és marketingért felelős igazgatója.
„Az első verzió a legáltalánosabb foglalási igények kielégítésére fókuszál, a következő hetekben pedig utasfelvétellel és más szolgáltatásokkal fogjuk bővíteni a funkcionalitást.
A mobil weboldal hétfőtől a mobileszközök böngészőjén keresztül elérhető az m.wizzair.com címen. Bár a legtöbb mobilos felhasználó az iOS és Android platformra is elérhető WIZZ applikációt használja, az a néhány felhasználó, aki az eszköz böngészőjén keresztül éri el a weboldalt, most átválthat a mobilra optimalizált felületre. A frissítések növelni fogják a mobil weboldal funkcionalitását, amely idővel 8 nyelven lesz majd elérhető.
„Azt láttuk, hogy a WIZZ weboldal mobileszközöket használó felhasználóinak százalékos aránya nőtt az összes látogatóhoz viszonyítva, így időszerűvé vált a mobilra optimalizált weboldal bevezetése” – tette hozzá Eidhagen. – „A fogyasztóink mindig nyitottak az új eszközök iránt, amely a WIZZ élményt még könnyedebbé teszi, és az új mobil weboldal könnyebb kezelhetősége éppen ezt adja nekik.”