Egy kétszemélyes párizsi repülőút és két igen értékes amerikai retró-bringa. Ezeket a nyereményeket vihették haza a repülőtérről a Heinemann Duty Free üzlet téli kampányának szerencsés nyertesei. A szezononként más és más téma köré felépített promóció a téli időszakban az „Urban Life”, vagyis a nagyvárosi élet motívumait jelentette meg, ezek része volt az Air France által felajánlott párizsi hétvége két személynek, valamint az amerikai Electra cég két (egy női és egy férfi) városi kerékpárja. A díjakat ma adták át a SkyCourt konferencia termében.

A repülőtér egy éve átadott vadonatúj utasforgalmi csarnoka, a SkyCourt legnagyobb bérlője, a hamburgi Heinemann testvérek által alapított és máig családi vállalkozásként működő Duty Free üzlet indulása óta minden szezonban igyekezett meglepni az utazóközönséget. A bolt belső tere időről időre megújul és valamilyen éppen aktuális motívumot jelenít meg. Ezúttal a városi élet, a városi kultúra, közlekedés és modern üzleti élet bemutatása volt a cél, ennek megfelelően az eladóteret elárasztották az urbánus életet szimbolizáló ízléses dekorációs elemek.

© AIRportal.hu - kép

A kampány természetesen nem öncélú, hiszen egy-egy reptéri vásárláshoz kötött részvétellel bárki bekerülhetett a nagy virtuális kalapba, azok közé, akik a legvégén értékes nyereményekkel lehetnek gazdagabbak.

Nagy meglepetésként érte Pipis Enikőt, mikor kiderült: ő lett a repülőtéri Heinemann Duty Free üzlet téli promóciójának egyik nyertese. A Szegeden lakó lány párjával együtt nem akármilyen nyereményt vehetett át: a téli „Urban Life” kampány két főszereplőjét, az amerikai gyártmányú, különleges Electra bicikliket, egészen pontosan egy férfi- és egy női vázas kerékpárt. Az igencsak értékes kétkerekűek a kampány kezdete óta díszítették a reptéri bolt központi részét, utasok tízezrei méregették irigykedve a „csodabringákat”. A két drótszamár annyira népszerű volt, hogy többen megpróbáltak licitálni a kiállított nyeremény-biciklire.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A promóciós időszak másik nagy nyereménye egy két személyre szóló repülőjegy Párizsba, az Air France járatán. A repülőutat is egy magyar utas, Kerekes Péter nyerte, aki egy nemzetközi távközlési cég termékmenedzsereként gyakran megfordul a repülőtéren. A nyeremény átvételére is gurulós bőrönddel érkezett, a koradélutáni müncheni járattal utazott is tovább.

A díjak átadásakor Firtz Janach, a Heinemann Duty Free igazgatója hangsúlyozta: „ A repülőtéri vásárlás mindig különleges helyzet és különleges élmény. A SkyCourtban megnyitott üzletünkben egyszerre kínáljuk a megszokott nemzetközi márkákat és a magyar élelmiszeripar termékeinek legjavát. Külön öröm a számomra, hogy két kedves magyar utasunknak hosszú évekre emlékezetes élményt szerezhettünk a téli akciónkkal – ennek hatását pedig maradéktalanul kiélvezhetik ezeken a napsütötte tavaszi napokon.”

A Budapest Airport fogyasztói üzletág igazgatója is gratulált a nyerteseknek. Alan Bork a helyszínen elmondta: „Örömmel látjuk, hogy a SkyCourt az eredeti céljainknak megfelelően nem csupán közlekedési elosztó központként, hanem az utasaink számára valódi, színvonalas szolgáltatásokat nyújtó élmény-terminálként üzemel immár egy éve. Repülőtéri partnereinkkel együtt továbbra is azon dolgozunk, hogy az utasok számára örömet szerezzünk a reptéren töltött percek, órák során.”

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!