Nagyértékű technológiai és képzési beruházásának részeként a British Airways légiutas-kísérői Iphone XR típusú mobiltelefont kapnak, amelynek segítségével még inkább személyre szabottá tehetik a fedélzeti kiszolgálást.
A British Airways mind a 15 ezer légiutas-kísérőjének Iphone XR típusú mobiltelefont biztosít, amely segíteni fogja őket abban, hogy még kiemelkedőbb szolgáltatást nyújtsanak a légitársaság évi több mint 45 millió utasának.
Az új mobiltelefonokra hasznos applikációkat telepítenek, amelyek támogatják a személyzetet abban, hogy az utasoknak azonnali segítséget tudjanak nyújtani.
A légiutas-kísérők az okostelefonokon keresztül olyan utasinformációkhoz férnek hozzá, mint például korábbi utazások vagy étkezési preferenciák, így minden interakció személyre szabható lesz.

“Utasaink akár 14 órát is eltölthetnek egy járaton, és a legutóbbi Skytrax-elismerésből kiindulva tudjuk, hogy a személyzet megfelelő gondoskodása óriási hatással van az utazási élményre” – jelentette ki a légitársaság fedélzeti ügyfélélményekkel foglalkozó vezetője.
“A legújabb beruházás a személyzet további bátorításáról szól és arról, hogy megfelelő környezetet teremtsünk nekik ahhoz, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsák.” – tette hozzá.
A British Airways 6,5 milliárd fontot fektet az ügyfélélmény-fejlesztésére a következő öt évben, amelynek részeként hamarosan nagysebességű wifivel szerelik fel a flotta összes tagját.