Az Air France elindította a La Cave („borospince”) elnevezésű szolgáltatását, amely lehetőséget ad mindenkinek arra, hogy ne csak a repülőút során vagy a repülőtéri várókban élvezhesse a légitársaság járatain kínált, kiváló minőségű francia borokat.

A borokat és szeszes italokat kínáló egyik vezető francia online bolttal együttműködve az Air France mindenkinek beszerezhetővé tette a fedélzetén felszolgált borokat, pezsgőket és egyéb szeszes italokat. A vásárlók különleges ajánlatokhoz is hozzáférhetnek, de akár exkluzív borkóstolókra is meghívást kaphatnak. 

A légitársaság minden második hónapban megújítja a fedélzeti italkínálatát, azzal a céllal, hogy az utasok felfedezhessék a francia borok változatos világát.

Az Air France által felszolgált italok a lacave.airfrance.com honlapon tekinthetők meg, de a honlap egyelőre csak francia nyelven üzemel. Az utasok többek között olyan exkluzív kollekciókat is megvásárolhatnak, mint a 2013-ban a világ legjobb borászának megválasztott Paolo Basso válogatása.

Az Air France folyamatosan nyeri a díjakat a fedélzeti borkínálatáért, de ez talán el is várható a francia nemzeti légitársaságtól (Forrás: Air France)

Az italokat nem csak az internetről lehet megrendelni: a wifivel ellátott Air France-járatokon az utasoknak bármikor lehetősége adódik erre. Az wifi-csatlakozásért fizetni kell a légitársaságnál, arra azonban nem tértek ki, hogy a rendelést is csak fizetős internet-használat során lehet leadni, vagy lesz erre más opció is.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A céget rendszeresen díjazzák kiváló minőségű italszolgáltatása miatt, legutóbb a világ legjobb légitársasági borkínálatának járó elismerést kapta meg a nagy presztízsű The World of Fine Wine magazintól.

A honlapon széles a választék: 8 eurós bort, 40 eurós whiskyt vagy 120 eurós pezsgőt is lehet rendelni, de egyelőre csak Franciaországban, Olaszországban, Belgiumban és Spanyolországban működik a kiszállítás.