Pontosan négy hónappal az első példányt követően levegőbe emelkedett az Airbus új szélestörzsű típusának második prototípusa is.
A második repülőképes (de MSN3 gyári számú) prototípus közel 5 órás szűzrepülését követően 14 óra 30 perckor szállt le a toulouse-i repülőtérre. Az Airbus tesztpilótái, Frank Chapman és Thierry Bourges által irányított gépmadár – az első géphez hasonlóan – még nem rendelkezik berendezett kabinnal, a tesztekhez fedélzeti mérnöki megfigyelőpultokat és az utasok súlyát szimulálandó tartályokat telepítettek az MSN3-as fedélzetére.
Az első A350-es eddig 70 felszállásból 330 repült órát teljesített, melynek során a gép kezelhetőségét tesztelték, különböző terheléssel és különféle orrsegédszárny- és fékszárny-helyzettel.
A berepülési program alatt még további három tesztpéldány csatlakozik a már repülő prototípusokhoz. Az ötgépes flotta számára 2500 repült órányi tesztrepülést írtak elő a típusjogosítás megszerzéséhez. Ha minden a tervek szerint halad, az első sorozatgyártott példányt várhatóan 2014 második félévében veheti át a Qatar Airways, mely az A350-900XWB variáns bevezető légitársasága lesz.