A Budapest Airport Zrt. munkatársat keres
Személyi asszisztens pozícióba

Szeretnél egy egyedülálló, nemzetközi környezetben dolgozni egy pörgős, mozgalmas munkakörben? Szívesen látnál bele a Budapest Airport Biztonsági Igazgatóságának izgalmas, dinamikus életébe? Jelentkezz hozzánk személyi asszisztensnek!

Ilyenek vagyunk mi

A Budapest Airport Magyarország legnagyobb nemzetközi repülőterét üzemelteti,
2018-ban az utasforgalom megközelítette a 15 milliót, ami azt jelenti, hogy egy év alatt közel másfélszer annyi ember fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, mint amennyi Magyarország lakossága! A bud:plus fejlesztési terv részeként rengeteg változatos projekt van folyamatban a vállalatnál, fejlesztjük a terminált, gyorsabbá és kényelmesebbé tesszük a repülős utazást!
Ha nálunk dolgozol, aktív részese lehetsz ennek a növekedésnek! Nyitott, nemzetközi munkahelyi légkört, sokszínű és összetartó csapatot találsz nálunk, ahol mindannyian elkötelezettek vagyunk a minőség, a fejlődés és a minél jobb utasélmény biztosítása mellett!

Feladatok

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
  • A Fegyveres Biztonsági Őrség vezetője alá tartozó terület szakmai tevékenységével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása, a vezetői munka zavartalanságának biztosítása
  • Vezetői értekezletek szervezése, meghívók továbbítása, ülések jegyzőkönyvének vezetése
  • Bejövő és kimenő levelek kezelése, postázás, iktatás, irattározás
  • Szakmai oktatások szervezése és dokumentálása
  • Általános előterjesztések, kimutatások, prezentációk készítése
  • Vezetői programok szervezése, határidők nyilvántartása
  • Vezetői vendégek fogadása, telefon kezelése, e-mailek nyomon követése
  • Irodaszer és irodai eszközök szükségleteinek figyelemmel követése, a szükséges eszközök megrendelése, beszerzési igények kezelése SAP-ban
  • a biztonsági területen futó projektek nyomon követése, riportok, elemzések készítése
  • a biztonsági területhez kapcsolódó auditok során segédkezés, koordinálás
  • a biztonsági terület nyilvántartásainak kezelése, feltöltése, a nyilvántartásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • információs és marketing anyagok készítése, ellenőrzése
  • a Biztonsági Igazgatóság sales projektjeinek támogatása

Elvárások

  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel és Word)
  • ügyfélközpontúság
  • magas fokú együttműködési és kommunikációs készség
  • jó problémamegoldó-készség
  • lojalitás, diszkréció
  • “B” kategóriás jogosítvány

Előny

  • ISO 50001-el kapcsolatos tapasztalat

Amit kínálunk

  • Összetett, izgalmas feladatok
  • barátságos, segítőkész csapat
  • hosszú távú, biztos munkahely

Jelentkezés módja

Ha úgy érzed motiváltan és hozzáértően tudnád végezni a felsorolt feladatokat és szeretnél részese lenni egy különleges és dinamikusan fejlődő cég életének, küldd el magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat motivációs levéllel – a fizetési igény és a pozíció megjelölésével az alábbi elérhetőségre:

Budapest Airport Zrt.

E-mail: hr@bud.hu

www.bud.hu

Budapest Airport – Magasan a legjobb

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!