Szokatlan látványnak lehettek szemtanúi múlt vasárnap az argentin Costa Atlántica tengerpartján tartózkodók. A délután folyamán egyszer csak az Aerolíneas Argentinas egyik szélestörzsű Airbusa tűnt fel az égen, a szokásosnál alacsonyabb repülés közben.
Flottát bővít az Aerolíneas Argentinas
A manőver nem volt véletlen. Az argentin nemzeti légitársaság egy reklámfilmet forgatott, amelyhez flottájának vadonatúj típusát, az első Airbus A330-200-ast (LV-FNI) hívták segítségül január 19-én.
Az Aerolíneas Argentinas ráadásul előre be is harangozta az eseményt, hogy az érdeklődők időben értesülhessenek a nem mindennapi látványosságról és jelenlétükkel maguk is részesei lehessenek a forgatásnak, amelyre egyébként öt napot szántak, hogy aztán legújabb, kora tavasszal induló reklámkampányukban hangsúlyos szerepet kapjon ez a repülés.
Az egyre csak a költséghatékonyságot szem előtt tartó légitársaságok körében manapság egyre ritkább az, hogy egy reklámfilm, vagy más propaganda anyag elkészítése érdekében valós repüléseket hajtsanak végre gépeikkel, egyszerűbb inkább a számítógépet választani, amely szinte bármilyen megoldásra kapható, ezért is figyelemre méltó, hogy az Aerolíneas Argentinas ezúttal a reklámkészítés e klasszikus módját választotta.
A SkyTeam légiszövetségben működő Aerolíneas Argentinas egyébként 247.1 millió dolláros veszteséggel zárta a 2013-as évet, ez azonban 44.1%-os javulást jelent az előző évi eredményhez képest. A vállalatnak 1.3 millióval nagyobb volt az utasforgalma, összesen 8.3 millió fő választotta tavaly az állami tulajdonú Aerolíneas Argentinast.
Jelentősen bővítették az útvonalhálózatot, behálózva csaknem egész Argentínát, amelyre nagy hangsúlyt fektettek és a flotta modernizációja is jelentőset lépett előre. A cél pedig egyértelműen a további fejlődés, amelyben várhatóan hatékony segítségükre lesz az új reklámkampány is.