Terminál információs
supervisor

Szereted a pörgést és szívesen használnád az angol nyelvtudásodat a munkád során? Ügyfélközpontú, türelmes személyiség vagy, aki szeret emberekkel, emberek között dolgozni és mindig feltalálja magát? Ha szívesen támogatnád munkáddal a magas szintű utasélményt, segítenéd az utazókat a repülőtéren való könnyebb eligazodásban, akkor csatlakozz az Terminál információs csoporthoz és légy részese egy folyamatosan fejlődő, izgalmas repülőtér életének!

Ilyenek vagyunk mi:

A Budapest Airport Magyarország legnagyobb nemzetközi repülőterét üzemelteti, ami a több mint 1500 hektáros terület és a különböző szolgáltatások fejlesztését is magába foglalja.
2018-ban az utasforgalom átlépte a 14 milliós álomhatárt, azaz egy év alatt csaknem másfélszer annyi ember fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, mint amennyi Magyarország lakossága. A következő néhány év látványos és izgalmas fejlesztések időszaka lesz a cég életében, hiszen a Cargo City projekt mellett többek között egy új terminál épületet és három új utasmólót is tervezünk.
Ha nálunk dolgozol, aktív részese lehetsz ennek a növekedésnek egy egyedülálló helyszínen. Nyitott, nemzetközi munkahelyi légkört és sokszínű, összetartó, izgalmas csapatot találsz nálunk, ahol mindannyian elkötelezettek vagyunk a minőség és a fejlődés mellett.

Feladatok:

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
  • Felel a Terminál információs munkatársak munkájáért, ha problémájuk van a napi operatív munkavégzés során, akkor segít nekik
  • Kapcsolatot tart a társszervezetekkel
  • Proaktívan odamegy az utasokhoz: megválaszolja a kérdéseiket és segít nekik a tájékozódásban
  • Járatinformációt nyújt, ha az utasoknak bármilyen problémája, igénye merül fel, igyekszik megoldani azt
  • Támogatja a magas színvonalú utasélményt, azon van, hogy az utazók a lehető legjobban érezzék magukat
  • A biztonsági területtel és a földi kiszolgáló cégekkel együttműködve igyekszik a repülőtéri folyamatokat elmagyarázni illetve betartatni az utasokkal
  • Feszült helyzetben is kiegyensúlyozott marad, megnyugtatja az utasokat
  • A 2-es terminált bejárva segíti a zökkenőmentes működést, ha hibát vagy problémát észlel, igyekszik megoldani vagy jelenteni az illetékeseknek

Elvárások:

  • Folyékony angol és magyar nyelvtudás (harmadik nyelv ismerete előny)
  • legalább középfokú végzettség
  • legalább 3 év ügyfélkezelésben vagy sales területen szerzett tapasztalat
  • műszakvezetői/supervisori tapasztalat
  • ügyfélközpontúság, kedves, derűs személyiség
  • kiváló kommunikációs készség
  • jó problémamegoldó és stresszkezelő készség
  • műszakos munkarend vállalása (hétfőtől vasárnapig hajnal 4:00 és este 20:00 óra között 8 órás műszakokban)

Amit kínálunk:

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Barátságos, segítőkész munkatársak
  • Angol nyelv aktív, napi szintű használata
  • Különleges munkakörnyezet
  • br 370.000 HUF-os havi alapbér

A helyszín:

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területe a 18. kerület és Vecsés mentén húzódik, autóval a gyorsforgalmi úton vagy az M0-áson keresztül lehet a legkönnyebben eljutni hozzánk. Tömegközlekedéssel (200E busz Kőbánya-Kispestről) és vonattal (Ferihegy vasútállomás a Nyugatitól vagy Zuglóból a 200E-re való átszállással) is könnyedén és gyorsan megközelíthető a terület.

Így tudsz jelentkezni:

Ha úgy érzed, hogy motiváltan és hozzáértően tudnád végezni a felsorolt feladatokat, és szeretnél részese lenni egy különleges és dinamikusan fejlődő cég életének, küldd el angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet – a pozíció megjelölésével – az alábbi E-mail címre:

E-mail: hr@bud.hu

Budapest Airport – Magasan a legjobb

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!