Az easyJet huszadik születésnapján debütált a low-cost légitársaság új festésmintája, mely a cég 1995-ös indulása óta még egyszer sem változott meg jelentős mértékben. A mostani külső a kicsit módosított, 1998 óta használatos kinézetet váltja.
A fuvarozó legfontosabb márka-jegye, a feltűnő narancs-fehér színegyüttes nem változik meg, csupán a narancssárga színfelület mérete lesz nagyobb, mely végighúzódik a törzs egy részén.
Mostantól nem csak a vezérsíknál tűnik majd fel a narancs szín, hanem a gépek törzsének első része is színesebb lesz, melynek következtében az „easyJet” felirat ezentúl fehér színben kerül felfestésre, míg az eddig a légitársaság honlapját hirdető „.com” rész elmarad.
Az új mintázatot a társaság munkatársai választhatták ki a cég menedzsmentje által felajánlott két opció közül.
A 226 gépes flotta legfiatalabb példányai a társaság tervezete alapján átfestésre kerülnek, míg a gyárból érkező új gépek már egyből az új köntösben fognak szolgálatba lépni.
Egy repülőgép teljes lefestése átlagosan hét napot vesz igénybe, így a számítások alapján idén már 29 Airbus fogja az új festést viselni, míg 2017-re már a flotta mintegy 50%-a megújul.