Mindössze két perc a poggyászfeladás a Delta és a Virgin új, önkiszolgáló csomagfeladó szolgáltatásának köszönhetően, ami mostantól minden Amerikába induló járatnál elérhető a londoni Heathrow repülőtér 3-as terminálján.
A Delta Air Lines és a Virgin Atlantic 18 önkiszolgáló poggyászfeladó pulttal várja a londoni Heathrow-n az utasokat, akik Amerikába tartó járatokra foglaltak jegyet, és gyorsan szeretnék feladni a poggyászukat. A tervek szerint az új technológia megszünteti a csomagfeladásnál torlódó sorokat, ugyanis minden utas két perc alatt el tudja végezni a poggyászok becsekkolását.
Az utasok egyszerűen megkeresik az önkiszolgáló poggyászfeladót, majd beszkennelik a kinyomtatott vagy mobilon elérhető beszállókártyájukat. Miután feltették a csomagot a szállító szalagra, a gép kinyomtat egy címkét minden információval, amelyet az utasoknak maguknak kell rögzíteni a csomagon. Innentől minden a szokásos módon történik, vagyis ugyanúgy átvizsgálják, majd továbbítják a megfelelő repülőgép poggyászterébe.
Nem csak a Heathrow-n vezették be az önkiszolgáló poggyászfeladást: az easyJet és a Cathay Pacific a Gatwicken, a Qatar a Hamad nemzetközi repülőtéren, a British Airways pedig szintén a Heathrow-n, de az 5-ös terminálon vezetett be hasonló újítást.
Az önkiszolgáló csomagfeladás egyébként együtt működik a Delta korábban bevezetett technológiai vívmányával, a „bag-tracking”, amelynek segítségével az utasok egy applikáción keresztül követhetik feladott poggyászuk útját.