A „living on the badge” – avagy a „jelvénynek élni” mottó jegyében a Lufthansa virtuális check-in-re hív mindenkit: a légitársaság új Blue Legends alkalmazásával ugyanis a felhasználók meg tudják osztani az utazásaikkal kapcsolatos információkat a különböző közösségi média platformokon.

A Blue Legends a Foursquare applikáción keresztül lehetőséget ad a „checkin” funkció használatára a reptereken, várókban, illetve a Lufthansa járatokon – habár ez nem váltja ki a valós reptéri check-in-t. Az utasokat a Lufthansa oldalaira történő checkinekért különböző rangokkal és úgynevezett jelvényekkel díjazzák. Például a felhasználók a leggyakrabban megtett útvonalakon „Expert Pilot”, avagy „Szakértő Pilóta” elnevezést szerezhetnek. Azok a korán kelők, akik 6 óra előtt csekkolnak be, „Early Bird”, avagy „Első Fecske” jelvényben részesülnek. Továbbá mindenki, aki a Lufthansával 388 000 kilométernél nagyobb távot tesz meg, megkapja a „To the Moon”, avagy „A Holdra” jelvényt. Mindezen felül pedig azok, akik rendszeresen csekkolnak be minél több Lufthansa oldalra – ezáltal folyamatosan gyűjtve a jelvényeket – a Blue Legends alkalmazás használatával valóban az „Egek Legendáivá” válhatnak.

© AIRportal.hu - kép

A Blue Legends egy abból a tíz, úgynevezett Foursquare „Connected Apps” (Foursquare-rel összekapcsolt) alkalmazásból, amely a helyfüggő közösségi média platform, a Foursquare köré épült, és immáron elérhető béta verzióban a Foursquare galériában, avagy a http://www.lufthansa.com/blue-legends weboldalon. A Foursquare egy elsősorban okostelefonokról használt alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a Foursquare checkin révén közzétegyék, hogy hol is tartózkodnak éppen az adott pillanatban, és mindezt megosszák a különböző közösségi média platformokon. Azok a felhasználók, akik az applikációt használva rendszeresen „csekkolnak be” különböző helyekre, az „Expert Pilot” (avagy „Szakértő Pilóta”) helyett elérhetik például a „Mayor” („Polgármester”) rangot. Az alkalmazás a felhasználó valós helyét rádión vagy GPS-en keresztül határozza meg, így azonnal láthatók azok a közelben található helyek (például éttermek, vagy turisztikai szempontból érdekes helyek), ahová a felhasználónak lehetősége van bejelentkezni.

2009-ben a Lufthansa kifejlesztette a MySkyStatus applikációt, amellyel az utasok automatikusan frissíthetik és oszthatják meg barátaikkal repüléssel kapcsolatos státuszukat a különböző közösségi média felületeken, valamint 2010 óta a Miles & More tagoknak lehetőségük van megosztani utazási tippjeiket a MemberScout.app-on keresztül.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Kép és szöveg: Lufthansa

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!