A 2010. november 18-án életbelépő AIP módosítások (AIRAC AMDT 005/2010) LHBP AD 2.19 pontja egyértelművé teszi, hogy a 31R futópályához tartozó ILS CAT III/A minősítést kap.
A korábbiakban rendszeresen végeztek CAT III/B megközelítéseket a 31R-ra, melynek időjárási minimumai az következők voltak:
– decision height kisebb mint 50 láb (15 m) a földetérési zóna magasságához viszonyítva, vagy nincs decision height és,
– a futópálya menti látástávolság kevesebb mint 200 méter, de nem kevesebb mint 75 méter
Az idei télen már csak CAT III/A megközelítések végezhetők, amennyiben a légijármű, a személyzet minimumai azt lehetővé teszik. A műszeres leszállító rendszer minimumai az alábbiakban módosulnak:
– decision height kisebb mint 100 láb (30 m) a földetérési zóna magasságához viszonyítva, vagy nincs decision height és,
– a futópálya menti látástávolság 200 méter, vagy annál több
Ezek a változások elsősorban a külföldi légitársaságokat érintik, mivel a Wizz Air gépein kívül más hazai nem képes CAT III/B megközelítésre.