Teljesítette első felszállását a Singapore Airlines Airbus A350-900-as repülőgépe, de az átadás csúszik a fedélzeti WC-k és business ülések szállítójának késése miatt.
A sikeres szűzrepülést követően a repülőgép a végső gyártási fázisba lép, melynek során további tesztrepüléseket és földi teszteket végeznek és befejezik a repülőgép utaskabinjának kialakítását is.
Ez utóbbi azonban késést szenvedhet, mivel a fedélzeti mellékhelyiségegek és ülések gyártója, a francia Zodiac Aerospace nem tudja a megfelelő ütemben szállítani az Airbus részére az A350-esek mellékhelyiségeit és a repülőgépek business üléseit.
A Zodiac Aerospace késése miatt a hong-kong-i Cathay Pacific és a Singapore Airlines repülőgépeinek átadását is el kell halasztani.
A Cathay Pacific A350-esét az ütemezés tervek szerint 2016. márciusában kellett volna átadni, de az Airbus kénytelen volt azt a második negyedév végére halasztani.
A francia Zodiac szállításaiban az elmúlt egy évben tapasztalható késések miatt az Airbus elvesztette a bizalmát a beszállítóban, így egyes hírek szerint az A330neo típushoz már nem is lehet rendelni a cég kabin-berendezési termékeiből.
A Singapore Airlines A350-900 XWB típusból összesen 67 darabot rendelt, melyek közt hét darab ultra nagy hatótávolságú konfigurációban készül annak érdekében, hogy a légitársaság visszaállíthassa közbenső leszállás nélküli járatait Szingapúr és az USA között. Ezek a repülőgépek akár 19 óra hosszú járatokat járatokat is teljesíthetnek majd.
Az Airbus-nak eddig összesen 777 darab A350 XWB repülőgépre érkezett megrendelése 41 vásárlótól, ezzel az A350-es a gyártó egyik legsikeresebb típusa lett.