Daniel de Carvalho, a Wizz Air kommunikációs vezetője az alábbi közleményét juttatta el az AIRportal.hu számára, az oldalon tegnap megjelent Ferihegyi torzó: botrány a reptéri sátorváros miatt című cikkünkre reagálva.
Daniel de Carvalho, a Wizz Air kommunikációs vezetőjének közleménye:
„A Wizz Air megerősíti, hogy a Wizz Air elkezdte használni a Budapest Airport által biztosított alacsony költségű beszállási létesítményeket annak érdekében, hogy a jegyárakat alacsonyan tartsa. A repülőtérrel közösen dolgozunk azon, hogy jobb megoldást találjunk a Wizz Air utasai számára. Utazóközönségünk megszokta, hogy értéket kap a pénzéért. Miközben a Wizz Air célja, hogy mindig csökkentse a költségeit és a jegyárait, ugyanakkor folyamatosan arra is törekszik, hogy fejlessze utas és családbarát szolgáltatásait. Jelenleg a Budapest Airport nem engedélyezi a velünk szerződött buszoknak, hogy a diszkont légitársaságoknak kijelölt területen működjenek. Mivel vannak buszaink az utasok szállítására, biztosak vagyunk abban, hogy a reptér jobb megoldást fog találni a jelenleg felállított ideiglenes sátraknál. A Wizz Air együttműködött a repülőtérrel, amikor átköltöztünk az egyes terminálról a kettesre és azt reméljük, hogy az utasaink által megszokott kényelmi színvonalat a jövőben is biztosítani tudjuk.”