Vadonatúj CSeries gyárkomplexum építésébe kezdett a Bombardier. A prototípusok még az átalakított CRJ gyártósoron készülnek, de 2014 közepétől már az önálló CSeries kibocsátó üzem veszi át a főszerepet. A kezdetekben havonta 12 gép készülhet, de a későbbiek folyamán akár 20 gépre is felerősíthetik a kapacitást.
A 62000m2-es vadonatúj, iroda-, és ellátó helyiségeket is magába foglaló létesítménnyel lényegében megduplázódik a Mirabelben jelenleg működő Bombardier bázis területe. Az új gyártósor egy hét állásos összeszerelő vonallal indul, amely a tervek szerint havonta 12 CSeries előállítására lesz képes.
Tekintve, hogy a típuscsalád fix rendelésállománya 177 gépen áll a Bombardier vezetői úgy döntöttek, hogy szükség esetén egy második szerelősor is felállítható legyen az üzemen belül, azzal legalább havi 20 gépesre növelendő a gyártókapacitást.
2014-ig, amíg az új gyárkomplexum feláll és megkezdi működését a jelenlegi CRJ gyártósor speciálisan átalakított vonalán készülnek a legelső CSeries gépek, így a CS100-as hét darab prototípusa, a CS300-as első repülési tesztekre szánt példánya, sőt a 100-as széria első sorozatgyártású példányai is innen gördülnek majd ki.
Mindeközben még egyelőre azt sem tudni, hogy a CS100-as mikor teljesítheti első felszállását. Július 18-án ugyan sikeresen beüzemelésre kerültek a prototípus Pratt&Whitney gyártotta PW1500G hajtóművei és akkor úgy látszott, hogy az ígérteknek megfelelően a szűzrepülés a hónap végén meg is valósulhat, de hat nappal később, pontos céldátumot nem megjelölve újabb, immáron sokadik halasztást jelentett be a gyártó. Jelen állás szerint várhatóan augusztusban emelkedik levegőbe a CS100-as első repülőképes példánya.
A CSeries indító légitársasága a malmöi és a Stockholm-Bromma repülőtérről működő Malmö Aviation regionális légitársaság, amelynek mindkét típusváltozatra, így a CS100-asra, valamint a CS300-asra is 5-5 darabos megrendelése van.
A CS100-as forgalomba bocsátását az aktuális tervek szerint 2014 augusztusára időzítik a gyáriak.