A Golden Globe-, valamint Emmy-díjas hollywoodi színésznő, rendező és producer, Jennifer Aniston a világ legjobb légitársaságának most induló globális digitális és televíziós reklámkampányában visszatér az Emirates A380 fedélzetére, ahol új barátra lel.
Az Emirates új reklámja a tavaly bemutatott Jennifer Anistonnal készült kampányra épít, amely világszerte futótűzként terjedt az interneten. Az előző, könnyed hangvételű televíziós kampányhoz hasonlóan, a színésznő most is egy csipetnyi humorral fűszerezve mutatja be az A380-as géptípust.
A történetben Jennifer összebarátkozik Cooperrel, egy belevaló fiatal fiúval, aki besurrant a színésznő Emirates First osztályon található privát lakosztályába, amíg ő a fedélzeti Shower Spa-ban frissítette fel magát. Amikor Jennifer visszatér, beszélgetni kezdenek, és hamar megtalálják a közös hangot, miközben az Emirates Business osztályú kabinjai közt és a fedélzeti bárnál sétálnak.
A felső és az alsó szint közötti lépcsőn ülve Cooper elmeséli Jennifernek, hogy minden álma, hogy Emirates A380-as pilóta lehessen. Cooper végül visszaül az Economy osztályon utazó szüleihez. Jennifer úgy dönt, hogy ő is átül az Economy osztályra, hogy a fiúval együtt válogassanak az Emirates ice fedélzeti szórakoztatórendszerének kínálatából. A reklám zárásaként Cooper édesanyját látjuk, ahogy Jennifer lakosztályában pihen, miután helyet cseréltek a színésznővel.