Minőségjavítási programja keretében csatlakozások biztosítását vállalja a jövőben a Ryanair, és további lépéseket is tesz az Always Getting Better program keretében.
Az ír diszkont légitársaság lapunkhoz eljuttatott közleményében jelentette be minőségfejlesztési programjának legújabb lépéseit, amelyeket 2017-ben és 2018-ban vezetnek be. Ezek között a legnagyobb durranás egyértelműen a járatok közötti csatlakozás biztosítása és nem csak a Ryanair járatai között, hanem egyéb légitársaságok felé is.
A Ryanair elsőként a római Fiumicino repülőtéren vezeti be a szolgáltatást, azt azonban egyelőre nem közölték, hogy az intézkedés mikor lép hatályba, és azt sem, hogy mely egyéb légitársaságok járatai felé biztosítják a csatlakozásokat.
A program keretében az írek több, alacsony viteldíjú jegy piacra dobását is ígérték, valamint a profilok további bővítésére is lehetőség nyílik. Az utasok elmenthetik saját preferenciáikat is, hogy gyorsabban, akár három kattintással lefoglalhassák jegyeiket, emellett további utazási, szobafoglalási lehetőségek is elérhetővé válnak.
Kenny Jacobs, a Ryanair kereskedelmi vezetője a közleményben azt hangsúlyozta, hogy az Always Getting Better programnak köszönhetően a légitársaság utasforgalma 50 százalékkal emelkedett és a járatok töltöttsége is rekord szinten van. A negyedik évét taposó AGB azonban tovább folytatódik.
A Ryanair januárban jelentette be, hogy megállapodást kötött az Aer Lingusszal, illetve a Norwegian Air Shuttle-lal ráhordó járatok biztosításáról, amely egyben azt is jelenti, hogy a csatlakozások biztosítottak a járatok között. Michael O’Leary vezérigazgató később egy Bloombergnek adott interjújában azzal magyarázta a lépést, hogy ezzel próbálják rávenni a légitársaságokat, hogy ne versenyezzenek velük a rövidtávú járatokon, mert úgyis csak pénzt égetnek.