Megkezdte az első új generációs hajtóművekkel felszerelt, keskenytörzsű corporate jet, egy ACJ320neo végszerelését az Airbus Hamburgban.
Az első ACJ320neo idén év végén áll forgalomba a brit Acropolis Aviation, majd nem sokkal később követi azt a második, melyet a svájci Comlux üzemeltet majd.
Miközben az A320neo-család kereskedelmi változataiból már több mint 300 repül világszerte, az üzleti jet változatok első példányait csak most kezdik összeszerelni.

Az ACJ320neo 25 utas szállítására berendezve akár 13 órás, több mint 11 ezer kilométeres utak megtételére is képes, az új generációs hajtóműveknek és sharkleteknek köszönhető a 15%-kal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztásnak. Az ACJ320neo gépekbe a hagyományos változatokhoz képest a raktér rovására kiegészítő üzemanyagtankot építettek be, valamint a gépek saját kinyitható lépcsővel is rendelkeznek.
Az ACJ320neo változatokból eddig összesen 9 darabra szerzett megrendelést az Airbus, köztük három ACJ319neo, és hat ACJ320neo repülőgépre.