Az American Airlines új kampányában a Stand Up To Cancer nevű jótékonysági szervezet támogatására hívja fel a figyelmet. Ha minimum 25 dollárral támogatjuk az alapítványt, a légitársaság az egyik speciális festésű gépén jeleníti meg a kiválasztott szerettünk nevét.

Az American Airlines társadalmi felelősségvállalása az egekben szárnyal: új kampányában a légitársaság a Stand Up To Cancer (“Szembeszállunk a rákkal”) elnevezésű alapítvány támogatására ösztönzi az embereket. Az összegyűlt pénzt az alapítvány teljes mértékben a rákkutatási programok támogatására fogja felhasználni. 

Adományozni nemes dolog, amelyért a legtöbb ember nem vár el semmit cserébe, azonban a légitársaság egyedi ötlettel állt elő: az adományért cserébe az adományozó kiválaszthatja egy szerette nevét, amely felkerül a légitársaság speciális festésű Airbus A321-es gépére. Ha több nevet szeretnénk megjeleníteni a repülőgépen, akkor több alkalommal szükséges adományozni.

A kampány népszerűsítésében részt vesz majd az Egyesült Államokban népszerű country-énekes, Tim McGraw, valamint az American Airlines hat dolgozója, akik egytől-egyig megvívták harcukat a halálos betegséggel. A saját dolgozói tiszteletére a legelső nevek, amelyek felkerülnek a repülőgépre, olyan munkatársaké lesz, akik túlélték a rákot, vagy jelenleg is harcolnak vele.

Olyan emberekkel népszerűsíti a kampányt a légitársaság, akik maguk is megküzdöttek vagy jelenleg is küzdenek a rákkal (forrás: American Airlines)

A speciális festésű repülőgép az alapítványhoz hasonlóan a Stand Up To Cancer nevet fogja viselni, és idén ősszel áll majd szolgálatba.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Adományozásra július 1. és 31. között van lehetőség. A repülőgép festését szeptember végén leplezik le, a Sand Up To Cancer honlapján pedig az adományozó azt is meg tudja majd nézni, hogy az általa kiválasztott név a repülőgép mely részére kerül.