Terminál információs
munkatárs

Szereted a pörgést és szívesen használnád az angol nyelvtudásodat a munkád során? Ügyfélközpontú, türelmes személyiség vagy, aki szeret emberekkel, emberek között dolgozni? Ha szívesen támogatnád munkáddal a magas szintű utasélményt, segítenéd az utazókat a repülőtéren való könnyebb eligazodásban, akkor csatlakozz az Terminál információs munkatársak újonnan alakuló csapatába és légy részese egy folyamatosan fejlődő, izgalmas repülőtér életének!

Ilyenek vagyunk mi:

A Budapest Airport Magyarország legnagyobb nemzetközi repülőterét üzemelteti, 2018-ban az utasforgalom megközelítette a 15 milliót, ami azt jelenti, hogy egy év alatt közel másfélszer annyi ember fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, mint amennyi Magyarország lakossága! A bud:plus fejlesztési terv részeként rengeteg változatos projekt van folyamatban a vállalatnál, fejlesztjük a terminált, gyorsabbá és kényelmesebbé tesszük a repülős utazást!

Ha nálunk dolgozol, aktív részese lehetsz ennek a növekedésnek! Nyitott, nemzetközi munkahelyi légkört, sokszínű és összetartó csapatot találsz nálunk, ahol mindannyian elkötelezettek vagyunk a minőség, a fejlődés és a minél jobb utasélmény biztosítása mellett!

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Feladatok

  • Proaktívan odamegy az utasokhoz: megválaszolja a kérdéseiket és segít nekik a tájékozódásban
  • Járatinformációt nyújt, ha az utasoknak bármilyen problémája, igénye merül fel, igyekszik megoldani azt
  • Támogatja a magas színvonalú utasélményt, azon van, hogy az utazók a lehető legjobban érez-zék magukat
  • A biztonsági területtel és a földi kiszolgáló cégekkel együttműködve igyekszik a repülőtéri folyamatokat elmagyarázni illetve betartatni az utasokkal
  • Feszült helyzetben is kiegyensúlyozott marad, megnyugtatja az utasokat
  • A terminál indulási oldalát bejárva segíti a zökkenőmentes működést, ha hibát vagy problémát észlel, igyekszik megoldani vagy jelenteni az illetékeseknek

Elvárt iskolai végzettség

  • Érettségi

Egyéb elvárások, tapasztalat

  • Folyékony angol és magyar nyelvtudás (harmadik nyelv ismerete előny)
  • Legalább 3 év ügyfélkezelésben vagy sales területen szerzett tapasztalat
  • Műszakos munkarend vállalása (hétfőtől vasárnapig hajnal 4:00 és este 20:00 óra között 8 órás műszakokban)

Szükséges kompetenciák

  • Ügyfélközpontúság
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Problémamegoldó készség
  • Stresszkezelő készség

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Barátságos, segítőkész munkatársak
  • Angol nyelv aktív, napi szintű használata
  • Különleges munkakörnyezet
  • Bruttó 320.000 HUF-os havi alapbér

A leendő munkahelyed:

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a 18. kerület és Vecsés mentén húzódik. Könnyen elérhetőek vagyunk a 200E busszal Kőbánya-Kispestről, Ferihegy vasútállomás pedig itt áll közvetlenül mellettünk (a Nyugati pályaudvarról és Zuglóból is negyedóránként közlekednek vonatok). Autóval a gyorsforgalmi úton vagy az M0-áson keresztül lehet megközelíteni minket, és a parkolás miatt sem kell aggódnod!

Így tudsz jelentkezni:

Ha úgy érzed motiváltan és hozzáértően tudnád végezni a felsorolt feladatokat és szeretnél részese lenni egy különleges és dinamikusan fejlődő cég életének, várjuk jelentkezésedet ezen a linken!

Budapest Airport Zrt.
www.bud.hu

Budapest Airport – Magasan a legjobb

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!