Januárt a Boeing, februárt az Airbus zárta nulla megrendeléssel, az amerikai gyártónak sikerült néhány Dreamliner-megállapodást tető alá hoznia, de valaki lemondott 43 darab 737 MAX-ot, így mínuszba került az eddigi teljesítmény.
Az Airbus eladási statisztikáiról nincs mit mondani, ugyanis megrendelés sem került be a könyvekbe, és a lemondások száma sem változott január óta, eddig 22 gépről mondtak le ügyfelei.
A Boeing februárban több, kisebb 787-rendelést véglegesített, ezek között van az Oman Airrel (4 darab) és az Air Lease Corporationnel (3 darab) történt megállapodás, a többi vevő kiléte ismeretlen. Emellett a FedEx kért egy áruszállító 767-est.
Ez összesen 17 gépre szóló szerződést jelent, de az egyik ügyfél visszamondott 43 darab 737 MAX-ot, így a havi teljesítmény mínusz 25 gép lett.
Tavaly ugyanilyenkor az Airbus szintén nullás hónapot zárt, a Boeing egy hónappal a krach beütése előtti nyugodt februárban 34 gépet értékesített.
Az első két hónap alapján a lemondásokkal együtt az Airbus 274, a Boeing mínusz 25 megrendelésnél jár.
A gépgyártás sem volt zökkenőmentes, az Airbust a tiencsini gyár zárva tartása, a Boeinget a MAX-ok tilalma húzta lefele. Az európai cég 53 gépet adott át üzemeltetésre (ebből 9 A350-es és 2 A330-as volt, a többit az A320-asok adták). A Boeing 16 kereskedelmi gép gyártását fejezte be, ebből 12 Dreamliner, 3 767-es és egy 777-es volt.
Az év eddigi részében az Airbus 86, a Boeing 26 kereskedelmi gépet gurított ki készre gyártva a csarnokokból. Tavaly ugyanilyenkor Toulouse 88, Chicago 95 repülőgépet gyártott le.