Dinamikusan fejlődő, business jet üzemeltetéssel foglalkozó cégünk a ferihegyi irodánkba keres kollégát az alábbi munkakörbe:

ADMINISZTÁCIÓS MUNKATÁRS / MENEDZSER ASSZISZTENS

Feladatok:

  • levelezés és telefonos egyeztetés a partnerekkel, földi kiszolgáló cégekkel (angolul)
  • bejövő számlák ellenőrzése, feldolgozása, adminisztrálása
  • számlázások és kifizetések nyomon követése, szoros együttműködés a pénzügyi csoporttal
  • repülőgép tulajdonosokkal kapcsolattartás, egyéb adminisztrációs tevékenységek

Követelmények:

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
  • érettségi bizonyítvány
  • középfokú angol nyelvvizsga (magabiztos nyelvtudás szóban és írásban)
  • MS Office alkalmazások ismerete (Word és Excel)
  • jó problémamegoldó készség, rugalmasság, jó csapatjátékos
  • büntetlen előélet

Előnyt jelentenek:

  • azonnali munkakezdés
  • számlázásban, adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • légiszállítás bármely területén szerzett tapasztalat vagy szakszolgálati engedély

Munkavégzés helye és ideje:

  • Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér T1 melletti GAT (kisgépes terminál)
  • teljes munkaidőben

Ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, akkor az önéletrajzodat a következő címre várjuk: bao@jetstream.hu

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!