A CFM International vitte a hajtóműpiac 55 százalékát 2016-ban, a világ régiói közül csak a Közel-Keleten nem ők lettek a legerősebb versenyzők.
A Flightglobal összesítése szerint a a General Electric és a Safran közös vállalata, a CFM 1612 hajtóművet szállított le 2016-ban ezzel a piac 55 százalékát fedte le, rendelésállományuk pedig jelenleg 12 8070 hajtóműre szól, ez a teljes rendelésállomány 51 százalékát fedi le. A második helyen a General Electric végzett harmad annyi, 454 erőforrás legyártásával, ez a teljes piac 16 százalékát jelenti. Őket az International Aero Engines (12 százalék), a Rolls Royce (11 százalék), a Pratt & Whitney (3 százalék) és az Engine Alliance (3 százalék) követte.
A CFM sikere elsősorban annak köszönhető, hogy a legjobban fogyó gépekhez, az Airbus A320-asához és a Boeing 737-eséhez is szállítanak hajtóműveket, az új verziókhoz a LEAP, a régebbiekhez pedig CF6-os egységeket kínálják. Ha globális sztinen nézzük az Airbus és boeing rendeléseket, akkor kijelenthető, hogy a CFM 21 400 már forgalomban lévő géphez adott hajtóművet, ez 60 százalékos részesedést jelent az amerikai-francia vegyesvállalatnak.
A világ szinte összes régiójában a CFM a piacvezető, egyedül a Közel-keleten tudta a General Electric megelőzni saját vegyesvállaltát, ahol a keskenytörzsű gépekre kisebb igény mutatkozik.
A keskenytörzsűek piacán a CFM 70 százalékát fedi le a teljes piacnak, a második Internatinal Aero Engines-nek 20, a harmadik Pratt & Whitney-nek 6 százalék jutott. A szélestörzsű gépeknél a General Electric 51 százalékkal lett első, a Rolls Royce-nak 26, a Prattnak 19 százalék jutott.
A regionális gépek piacán szintén a GE lett a fő szereplő 71 százalékkal, a második Rolls Royce 17 százalékot tudott kiszakítani magának, a harmadik helyre a Honeywell jutott be.
Ezen számok az aktív, már leszálított gépek arányából adódik.