Átlagosan napi 100 ezer feladott csomagot kezelt az Emirates az elmúlt pénzügyi évében, a dubaji reptérről induló vagy ott továbbított poggyászok 99,9 százaléka időben és a megfelelő helyszínre érkezett meg.

Az Emirates történetének legforgalmasabb időszakát zárta poggyászkezelés szempontjából: a cég közleménye szerint a 2024 áprilisa és 2025 márciusa közötti pénzügyi évben havonta több mint 2,8 millió – azaz naponta átlagosan 100 ezer – csomagot kezelt a légitársaság.

Ez 3,7%-os növekedést jelent a megelőző pénzügyi évhez képest.

A dubaji központból induló vagy ott “átszálló” poggyászok 99,9 százaléka időben és a megfelelő helyszínre érkezett meg.

Forrás: Emirates

A hibás poggyászkezelési arány rendkívül alacsony, ezerből mindössze 1,4 csomagot érintett, ami közel harmincszor jobb teljesítmény, mint sok más szolgáltatónál.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Amennyiben késés mégis előfordult, az esetek 91 százalékában 72 órán belül sikerült kézbesíteni a poggyászt.

Az Emirates dubaji központjában működő elveszett tárgyak részlege a talált értékes tárgyak 94 százalékát egy órán belül visszajuttatta tulajdonosához.

A 2024-ben bevezetett Emirates Bag Connect digitális nyomkövető rendszer már 80 célállomáson érhető el, és segítségével az utasok nyomon követhetik poggyászuk teljes útját.