Egyre több repülőtéren elérhető a United Airlines mobilalkalmazása, amelynek köszönhetően kevesebb utas kési majd le a csatlakozó járatát.
Már korábban létrehozta ConnectionSaver nevű alkalmazását a United Airlines, amely azt a célt hivatott elérni, hogy a lehető legkevesebb utas késse le csatlakozó járatát.
Az applikáció üzeneteket küld a használójának, amelyek segítenek mielőbb megtalálni a következő járat beszállókapuját.
Segítségével a légitársaság a csatlakozó járatot is tudja figyelmeztetni, ha egy utas útban van a gép felé, és amennyiben ez nem okoz nagy késést, a szükséges ideig akár vissza is tartják.
Az applikáció eddig a légitársaság legforgalmasabb központjaiban, Denverben és a Chicago O’Hare repülőtéren volt elérhető, azonban látva az applikáció sikerét, további helyszínekre terjeszti ki a vállalat.
Amit eddig bejelentettek, az az, hogy az alkalmazás már elérhető Houstonban, hamarosan pedig Newarkon, a San Francisco-i és a Washington–Dulles repülőtereken is.
A United célja, hogy az összes általuk használt repülőtéren alkalmazható legyen a szolgáltatás.