Egyszerre két darab Boeing 777-300ER utasszállító repülőgépet vett flottájába a minap az Eva Air. A tajvani légitársaság története során eddig még nem volt példa hasonlóra, ráadásul az új gépek a világon az elsők ebből a típusból, amelyeken a Panasonic korszerű eX3 fedélzeti szórakoztató rendszere került kiépítésre.
A két vadonatúj, közvetlenül az everetti Boeing gyárból származó gép már a flotta 16., illetőleg 17. Boeing 777-300ER típusai, amelyek B-16718 és B-16719 lajstrommal állnak szolgálatba a légitársaságnál, viszont az elsők, amelyek a Panasonic Wi-Fi-s és mobilkommunikációt is lehetővé tevő rendszerét kapták a fedélzeti szórakoztatás végett.
Mitöbb az Eva Air a minél versenyképesebb szolgáltatás érdekében kisebb felújítást is véghez vitt a kabinban, a még közvetlenebb élmény érdekében ugyanis az eddigieknél nagyobb méretű, érintőképernyős monitorokat rendeltek az ülések háttámlájába. A Economy és az Elite Premium osztályokon 9 inchesről 11.1-re növekedett a képátmérő, míg a legmagasabb Royal Laurel osztályon 16 inchesek a monitorok, amelyekhez egy kisebb, okostelefon méretű kézi egység is tartozik.
A megújulás ugyanakkor a kabintermékek egyéb részein is tetten érhetők, kényelmesebb és az Eva Air ígérete szerint nagyobb lábteret nyújtó ülések kerültek a két alsóbb osztályra, ahol minden utasnak 110V-os csatlakozó aljzat és USB kapcsolat is jár hordozható elektromos készülékeik töltése érdekében.
A Royal Laurelen új hangulatvilágítás kényezteti az utasokat, s hogy a szórakozás, a filmek, a zenehallgatás minél zavartalanabb legyen az ülésekhez szintén új, zajcsökkentős fejhallgatók kerülnek, akárcsak az előre bekészített ásványvizes palack, a prémium márkás Fiji Water-rel. A hosszú, interkontinentális utak során hasznos piperecsomag kínálata is kibővül, immáron kényelmes pizsamát is kapnak az itt helyet foglalók.
(Fotó: Boeing Company)
A legújabb Boeing 777-300ER fedélzetét a légitársaság három osztályon összesen 333 utas számára alakítatta ki, 39-en utazhatnak a Royal Laurel Class, 56-an az Elite Premium Economy, és 238-an az Economy kabin-részekben.
Elsődlegesen Észak-Amerikába repülnek az új Boeingek
A legújabb két Boeing 777-es forgalomba helyezésével az Eva Air az észak-amerikai útvonalhálózatának fejlesztését tűzte ki célul. Június 3-tól a Tajpej és New York között közlekedő járatok a jelenlegi heti ötszöri rendszerességről napira váltanak, aztán a Los Angeles-i vonal sűrűségét emelik heti szinten plusz három járattal, míg Torontóba és Vancouverbe heti négyre váltanak járatszámban az aktuális háromról.
Június későbbi felében pedig, a harmadik vadonatúj 777-300ER megérkeztével San Francisco lesz még sűrűbb, heti 12-ről 14-re növelve a járatszámot, és ekkortól Los Angelest még tovább, immáron heti 21-szerire emeli az Eva Air, heti bontásban. Mindez azt jelenti, hogy a légitársaság egy héten már 55 járatot fog közlekedtetni az észak-amerikai térségbe.