A holland királyi légitársaság elnyerte az Airline Passenger Experience Association (APEX) Gyémánt díját az egészségvédelmi kategóriában. Ezen a területen ez a lehető legmagasabb fokú elismerés a légitársaságok számára. Európában a Virgin Atlantic után a KLM a második, amely megkapta ezt a díjat – közölte lapunkkal a légitársaság.

A légitársaságok által biztosított utasélmény javítására fókuszáló, APEX elnevezésű non-profit szervezet arra ösztönzi a tagjait, hogy proaktívan álljanak hozzá a hamarosan újrainduló globális légi utasforgalomhoz, és ennek részeként fektessenek nagy hangsúlyt az utasok egészségvédelmére, valamint a higiéniára.

Ebben is segít az APEX Health Safety kezdeményezés, amely
iparági szintű sztenderddé vált a koronavírus-járvánnyal kapcsolatban bevezetett intézkedések auditálására és elismerésére.

Forrás: KLM

Az APEX jelentése úgy fogalmaz: „dicséretes teljesítmény ezt a díjat megkapni, mert az utasok is elismerik majd a teljesítményt, a légitársaságot pedig élenjáróvá teszi az egészségvédelmi intézkedésekben”.

Az APEX-et 42 évvel ezelőtt alapították, és azóta az utasélménnyel, annak kutatásával és fejlesztésével kapcsolatos egyik legfontosabb szervezetté vált. A koronavírus-járvány kitörésekor vezették be a Health Safety Award nevű, egészségvédelemmel kapcsolatos díjat, amelyet azóta egyebek között a Singapore Airlines és a Qatar Airways szerzett meg.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.