Októberben kezdett volna üzemelni, de elhalasztották a Breeze indulását, a JetBlue és az Azul alapítójának új cége jövő tavasztól teljesítene járatokat.
A Routes Online szerint David Neeleman újabb légitársasága ismét koncepciót váltott, a korábbi charterezési tervek után most megint menetrend szerinti járatokról szólnak az elképzelései. A Skift szerint azt a cég vezetői is elismerték, hogy a koronavírus-járvány miatt az első időszak rendkívül nehéz lesz, de a fapados üzleti modellen nem kívánnak változtatni.
A légitársaság az elmúlt időszakban megkapta az üzemelési engedélyt az USA Szövetségi Légügyi Hivatalától, majd felvettek vezetőket, és megkezdték a pilóták, navigációs tisztek kiképzését, továbbá 83 millió dollár friss tőkét szereztek.
Korábban még charter-járatokat akart teljesíteni a cég, az áprilisban csődbe ment Compass Airways minneapolis-i bázisáról és engedélyével, de a járvány miatt ismét meggondolták magukat. A mostani már a harmadik verzió arról, milyen formában és milyen gépekkel akar a társaság üzemelni.
A Közlekedési Minisztériumhoz benyújtott kérelmében egy meg nem nevezett délkeleti repülőteret említ bázisként, ahonnan négy célállomásra üzemelne a légicég, ezen túl egy másik, délebbre fekvő légikikötőből másik négy városba is közlekedtetne járatokat. A beadványban a helyszínek neve helyett azok égtáj szerinti elhelyezkedését jelölték meg.
A tervek szerint 2021 júliusában egy harmadik délkeleti repülőtérről is elindulhatnak a járatok.
A flotta összetétele a legutóbbi hírek szerint nem változna, továbbra is a Nordic Aviation Capitaltól bérelnének Embraer E195 repülőgépeket, és kiderült, hogy a korábban megrendelt 60 darabos Airbus A220-as flotta első példányának átvételét 2021 augusztusára halasztották.