Elkezdte szélestörzsű gépeinek business kabin felújítását a Finnair. A csaknem 30 millió eurós program keretében az Airbus A330/A340 flotta vadonatúj üléseket kap az üzleti osztályon. Közben a finn légitársaság már annak menetrendjét is bejelentette, hogy idén mely járataikon lehet majd elsőként igénybe venni a felújított gépeket.

Tokió és New York lesznek 2014 első, vadonatúj sík felületű ággyá alakítható ülésekkel is utazható Finnair célállomásai – jelentette be a légitársaság, amely április 1-jén indítja az első felújított business kabinú gépeit.

A kivitelezés tekintetében januárban elkezdett 29 millió eurós beruházás részeként a Finnair A330-300-as, valamint A340-300-as típusai újulnak meg a business osztályokon, kivétel azt a három legidősebb gépet, amelyek jövőre az A350-900XWB forgalomba állításával párhuzamosan kivonásra kerülnek. Azokra már nem szeretne költeni a Finnair.

A következő hullámban május 1-jétől pedig már a pekingi és szöuli vonalon, míg június 1-jétől Hanoi, Hong Kong, Nagoja és Osaka mellett Sanghaj üzleti utasai is élvezhetik a brit Zodiac Seats Vantage márkanévvel illetett üléseinek kényelmét, amelyek egyébként a flotta négy fiatalabb A330-asán már megtalálhatók.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Az új Zodiac Seats business ülés fekvő helyzetben. (Fotó: Finnair)


Az ülések 2 méter hosszú fekvő felületté alakíthatók, a támla szélessége 58cm-es, amely az otthoni fotelek kényelmével is felveszi a versenyt. Az új business ülésekhez természetesen egyéni olvasólámpa, állítható fejtámla és a fedélzeti szórakoztató rendszer érintőpaneles monitorja is hozzátartozik.

A legújabb A350XWB típusok már eleve ezekkel az ülésekkel érkeznek a flottába 2015-től. A Finnair összesen 11 darabot rendelt az európai repülőgépgyár legújabb generációs szélestörzsű típusának 900-as szériájából, sőt a légitársaságnak, amely egyébként az európaiak között a 350-es indítója is lesz, további 8 gépre van opciós foglalása.

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!