Megszünteti emelt díjas telefonszámát a Wizz Air január 28-tól, a magyar ügyfelek ezentúl a légitársaság megújult súgóközpontjában egyszerűbben találhatják meg a számukra legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük az ügyfélszolgálat helyi tarifás telefonszámát is.

A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében változtatásokat vezetett be ügyfélszolgálati tevékenységében a Wizz Air, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz – írta közleményében a cég.

Január 28-tól a Wizz Air megszünteti emelt díjas telefonszámát, a magyar ügyfelek ezentúl megújult súgóközpontjában még egyszerűbben találhatják meg a számukra legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük az ügyfélszolgálat helyi tarifás telefonszámát is.

A légitársaság azt javasolja utasainak, hogy a leghatékonyabb és leggyorsabb segítség érdekében a Wizz Air honlapján vagy mobilalkalmazásán keresztül intézzék ügyeiket.

Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így végezhető el a leggyorsabban.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.
Fotó: AIRportal.hu

A járatokkal, foglalással, csomagkezeléssel kapcsolatban a nap 24 órájában működő, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia azonnali segítséget tud adni.

Összetettebb kérdéseknél pedig live chaten keresztül is 0-24-ben fel lehet venni a kapcsolatot a Wizz Air munkatársával.

A súgóközpontban a légitársaság felhívja ugyanakkor a figyelmet arra, hogy ha online is elvégezhető tranzakció végrehajtása érdekében lép kapcsolatba telefonos ügyfélszolgálattal az utas (például hogy jegyet vagy kiegészítő szolgáltatást vásároljon, vagy módosítsa a foglalását),
hívásonként telefonos ügyfélszolgálati tranzakciós díjat számítanak fel, amely ‎ utasonként 6500 Ft, és ez nem visszatéríthető.

A közlemény kiemeli, hogy az ügyfélszolgálat a Wizz Air számára az egyik legfontosabb terület, ezért a légitársaság folyamatosan fejleszti. Tavaly indult el például az Amelia Voice szolgáltatásuk, amely automata tájékoztatást és alapvető tanácsokat nyújt egy adott járat esetleges csúszása vagy törlése esetén.

Spák Boglárka, a Wizz Air ügyfélélményért és kiegészítő szolgáltatásokért felelős vezetője elmondta: „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb utazási élményt nyújtsuk. A légitársaságnál kulcsfontosságú terület az ügyfélszolgálatunk, ez a mai bejelentésünk pedig csak egy a számos fejlesztésünk közül. Folyamatosan vezetjük be az innovatív megoldásokat, hogy a lehető legjobb szolgáltatást tudjuk biztosítani.”

Kövess minket a Google Newson, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Kövess minket a Google News hírfolyamban!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!