Címlap Címkék ügyfélszolgálat

Címke: ügyfélszolgálat

Több mint 1 millió font kártérítést fizetett az utasoknak a Wizz Air UK

A brit légiközlekedési hatóság vizsgálata révén 2022 márciusáig visszamenőlegesen több mint 25 000 kárigényt vizsgáltak újra a Wizz Air UK-nél, ez mintegy 6000 esetben további kifizetéseket eredményezett.

Figyelmeztette a Wizz Airt a brit légügyi hatóság

A hivatal határozott aggodalmainak adott hangot a Wizz Air nagy-britanniai panaszkezelésével kapcsolatban, elfogadhatatlannak tartva, hogy a versenytársakhoz képest nagyságrendekkel több a kifizetetlen kártérítés és megoldatlan reklamáció.

Új online funkciókkal javítja ügyfélszolgálatát a Ryanair

Fejlesztette mobilalkalmazásában az ügyfélszolgálati funkciókat a Ryanair, közlése szerint a járatinformációkhoz és a kártérítéshez is könnyebb lesz hozzájutni.

Virtuális asszisztens segíti a jövőben a Wizz Air utasait

Angol nyelvű chatbottal segíti utasait a Wizz Air, a világhírű női pilótáról, Amelia Earhartról elnevezett virtuális asszisztens mellett az ügyfélszolgálat is elérhető lett chatben.

Száz kilométerrel odébb teszi le Dubajba tartó utasait a Wizz Air

A Dubai World Central helyett a száz kilométerre lévő Abu-Dzabiban teszi le a Dubajba tartó utasait a Wizz Air június 7-től, ennek ellenére nem kínálja fel a módosítást vagy visszatérítést, hasonlóan a Párizsba tartó utasok esetéhez.

Furcsa emaileket kaptak a Wizz Air regisztrált utasai

Sok ügyfél számára csalásgyanús, ám a légitársaság reagálása alapján hivatalos levele(ke)t kaptak pénteken a fapadosnál regisztrált utasok, hogy változtassanak jelszót, ám több furcsaság is van, főleg a második emailben.

Mostantól chatbot is segít a Lufthansa, a Swiss és az Austrian utasainak

A német holding három fő légitársasága a Facebook Messenger alapú automatikus üzenetküldés révén az egyszerűbb kérdések megválaszolásán túl az újrafoglalásban is segíteni tud.

A mesterséges intelligenciát hívja segítségül a KLM

Annyira sok kérdést tesznek fel az utasok és ügyfelek a KLM ügyfélszolgálatának a közösségi médiában és az egyéb chat alkalmazásokban, hogy a cég kénytelen az egyszerűbb kérdések megválaszolását robotokra (vagy más néven chatbotokra) bízni.

Imádják a Hawaiian ügyfélszolgálatosai a manuális üzenetküldést

Nem rég vezette be, de már most rendkívül nagy népszerűsége van a Hawaiian alkalmazottai körében a manuális üzenetküldésen alapuló ügyfélszolgálatnak.
Hirdetés
Translate »