Angol nyelvű chatbottal segíti utasait a Wizz Air, a világhírű női pilótáról, Amelia Earhartról elnevezett virtuális asszisztens információkat ad a járatokkal kapcsolatban, és általános utazási tudnivalókkal is szolgál, emellett az ügyfélszolgálat is elérhető lett chatben.

A légitársaság lapunkhoz eljuttatott közleményében azt írta, hogy Amelia, a chatbot örömmel válaszol számos olyan témában, mint például a Covid-19 járvány, a különleges segítség, a csomagok kezelése, a fizetési módok, a check-in, az önkéntes lemondás, a kisgyermekekkel való utazás vagy a szolgáltatások (pl.: Wizz Discount Club, Wizz Flex, Wizz Priority, ülőhelyválasztás).

A virtuális asszisztens ingyenesen használható és célja, hogy az utasok könnyen jussanak információhoz anélkül, hogy kapcsolatba kelljen lépniük a légitársasággal telefonon vagy e-mailen keresztül, mindezt a vállalat weboldalának átböngészése nélkül.

Ezen felül mostantól a Wizz Air-kollégák is ingyenesen elérhetők chatben, ha az ügyfeleknek olyan kérdéseik vannak, amelyekre Amelia még nem tud válaszolni.

Illusztráció. (Forrás: Wizz Air)

A Wizz Air közleménye kiemeli, hogy a légitársaság elkötelezett a jobb chat-élmény megteremtésében és folyamatos fejlesztésében, ennek egyik kulcsa pedig, hogy minél többen használják a chatbotot, ugyanis
a virtuális asszisztens a felhasználói visszajelzések és igények mentén képes fejlődni.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A chatbot jelenleg angol nyelven, korlátozott számú téma kapcsán érhető el, azonban a fokozatos bővítésnek és fejlesztésnek köszönhetően egyre több témát lesz képes lefedni, így segítve a légitársaság weboldalának látogatóit.

A virtuális asszisztens mellett ezentúl az új „live chatet” biztosító ügyfélszolgálati kollégák is elérhetők a Wizz járataival és a szolgáltatásokkal kapcsolatos valamennyi kérdéssel kapcsolatban, ha a chaten keresztül intézett foglalásmódosítások pénzügyi tranzakciót nem igényelnek.

A fizetést igénylő kérelmek esetében a Wizz Air már több önkiszolgáló lehetőséget is bevezetett, amelyek a felhasználók Wizz-fiókjában elérhetők, ezen felül pedig a call center továbbra is az ügyfelek rendelkezésére áll.

A Wizz Air új chatbotját az amerikai légiközlekedés egyik úttörője, Amelia Earhart inspirálta, aki a női pilóták közül elsőként repülte át egyedül az Atlanti-óceánt, a légitársaság így tiszteleg a repülés női szereplői előtt, ezzel is tovább erősítve elköteleződését az egyenlőbb légiipar mellett.