Másfél százalékkal növeli kapacitását az Air France-KLM a 2015-16-os téli szezonban. A kapacitásnövelés elsősorban a hosszútávú hálózatot (+1,7%) és a Transavia low-cost járatait (+9,1%) érinti, a középtávú hálózaton 1,8%-kal csökkentik a kapacitást.

„Ezen a télen tovább folytatjuk a Perform 2020 tervünk megvalósítását. A négy vállalatunk által kínált dinamikus járatmenetrenddel egyre közelebb kerülünk a növekvő piacokhoz, a legkiterjedtebb hálózatot biztosítva, mely Európát köti össze a világgal. Emellett új kabinjainkat egyre több repülőgépünkön élvezhetik az utasok. A Csoport a felvirágzás útjára lépett. Beruházásaink gyümölcsözőnek bizonyulnak. Célunk egyértelmű: az, hogy a legjobb légitársaság csoportok között rangsoroljanak minket.” – nyilatkozta Alexandre de Juniac, az Air France-KLM vezérigazgatója.

Air France Airbus A321-es a Párizs-Budapest járaton, érkezőben a Liszt Ferenc repülőtérre. (Fotó: Csemniczky Kristóf - AIRportal.hu) | © AIRportal.hu

Air France Airbus A321-es a Párizs-Budapest járaton, érkezőben a Liszt Ferenc repülőtérre.
(Fotó: Csemniczky Kristóf – AIRportal.hu)

A 2015. október 25. és 2016. március 26. között érvényes téli időszakban a hosszútávú hálózatot tekintve Észak-Amerika és a Karib-térség kerül előtérbe, míg Brazília, Japán és Kelet-Afrika felé csökkentik a kapacitást.

Két desztinációt felfüggesztenek: a KLM Fukuoka (Japán) városába nem szállít utasokat a Schiphol repülőtérről, az Air France pedig Kuala Lumpur (Malajzia) kiszolgálását szünetelteti a Charles de Gaulle repülőtérről. A termékek és szolgáltatások színvonalát tovább fejleszti az Air France-KLM Csoport – ebben nagy szerepe van az Air France új hosszútávú termékeinek, valamint a KLM megújuló World Business és Economy osztályának.

Ráadásul a KLM ebben a szezonban helyezi üzembe három új Boeing 787-es Dreamliner típusú repülőgépét, melyek Abu-Dzabiba, Bahreinbe, Dubajba és Rio de Janeiróba repülnek majd.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

A középtávú hálózaton nem változik a kapacitás, eltekintve az Air France néhány szüneteltetett desztinációjától: Vigo (Spanyolország), Verona (Olaszország), Stavanger (Norvégia). Tovább újítják viszont a hálózat járatainak kabinjait – az Air France 24 Airbus A319-ese közlekedik majd az új bőrülésekkel, amelyeket 2016 első felében telepítenek további 25 Airbus A320-asra is.

Továbbá 2016 januárjától a Transavia flottája 3 Boeing 737-800-as repülőgéppel bővül, hogy a légitársaság tovább fejlődhessen Franciaországban és Hollandiában.

(Az Air France – KLM magyarországi képviseletének közleménye.)

Kövess minket a közösségi médiában, és iratkozz fel napi hírösszefoglalónkra!
Hasznos, érdekes volt amit olvastál? Már egy újság árával támogathatod az AIRportal.hu működését!