Megállapodott a fejlesztésekről és minden vitás kérdésben dűlőre jutott a Wizz Air és a Malév Ground Handling – közölte a légitársaság lapunkkal.

Mint írták, kiemelten fontos a magyar kötődésű légitársaságnak, hogy az utasélmény és a repülőtéri kiszolgálás zökkenőmentes legyen, ezért az utóbbi időben felmerült panaszok miatt vizsgálatot folytattak le.

A tárgyalások eredményeként meghatározták az azonnali fejlesztést, illetve közbeavatkozást igénylő területeket és megoldották a felmerült problémákat.

A Wizz legújabb, HA-LYX lajstromjelű Airbus A320-asa (Fotó: ifj. Kotulyák Tamás – AIRportal.hu)

A Wizz Air továbbra is azt kéri az utasoktól, hogy panasz esetén a bizonyítékokkal együtt forduljanak a légitársasághoz és kivizsgálják az esetet.

A Malév Ground Handling az MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta, kiemelten fontos számukra a jogszerű utastájékoztatás, valamint a minőségi kiszolgálás. A Malév GH közleménye szerint társaságuknak kiemelten fontos a jogszerű utastájékoztatás, valamint a minőségi kiszolgálás. A dolgozók munkáját a Wizz Airrel közösen folyamatosan ellenőrzik és álláspontjuk szerint az utasokat a szolgáltatásokról és azok díjáról az előírásoknak megfelelően tájékoztatják.

A cikk a hirdetés alatt folytatódik.

Mint arról korábban beszámoltunk, a Innovációs és Technológiai Minisztérium  fogyasztóvédelmi hatósági eljárást rendelt el a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata miatt, mivel sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

A Wizz Air ezt követően azt írta, a Malév Ground Handling Zrt. megsérti jogi kötelezettségeit, amikor a kihirdetettnél magasabb árat számít fel az utasoknak és kilátásba helyezték a szerződés felmondását.