A Lufthansa az idén ünnepli céglogója megszületésének 100. évfordulóját. 1918-ban Otto Firle építész-grafikus a Luft Hansa elődje, a Deutsche Luft-Reederei részére tervezte a stilizált darut, amely azóta a márka közismert szimbólumává vált – közölte lapunkkal a légitársaság.
„Az évek során a darulogó összefonódott a Lufthansa értékeivel. A szakértelem, a világpolgári szemlélet és az egész világra kiterjedő minőség jelképe, bizalmat és szimpátiát kelt” – mutatott rá Alexander Schlaubitz marketingigazgató.
A Lufthansa különleges kiállítással ünnepli a logó születésének 100. évfordulóját.
A céges archívum ritkaságait állítja ki az elmúlt évtizedekből Frankfurtban, a Lufthansa Repülési Központjának előcsarnokában.
A kiállítási tárgyak végigkalauzolják a látogatót a formatervezés történetén. Több mint 60 eredeti tárgy mutatja be a daru 100 évét, és az érdeklődők a Lufthansa formatervezési és márkaépítési tevékenységének főbb mérföldköveivel is megismerkedhetnek. A kiállítást grafikus elemek, formaruhák, animációk és történelmi filmfelvételek teszik játékossá és interaktívvá.
A Lufthansa időutazásra hívja a látogatókat, amelynek kezdetén ugyanúgy becsomagolják bőröndjüket, mint egy valódi utazásnál, a végén pedig a repülés élményét is megtapasztalhatják. Számos interaktív, audiovizuális és digitális elem hozza közel hozzájuk a Lufthansa történetét.
Így változott a Lufthansa arculata
Az egyik első hivatalos daruábrázolás mellett megtekinthetik például a Deutsche Luft Hansa 1926. január 6-i részvénykönyvét, valamint azt a több mint 600 prototípusból álló 1986-os fedélzeti étkészletet, amelyet egy formatervezési verseny győzteseként Wolf Karnagel tervezett a légitársaság számára.
A kifinomult megjelenés mellett logisztikai szempontból is komplex megoldásra volt szükség, hiszen az étkészlet elemei folyamatosan úton voltak a világ körül. A prototípusok közül végül 120 elem került gyártásba, egymásba helyezhető szögletes, négyzet alakú és kerek formáikkal új etalont teremtve a fedélzeti ellátás világában.
Az elsősorban a Lufthansa dolgozóinak szánt kiállítás február 28-ig a nagyközönség előtt is nyitva áll, hétfőtől péntekig, reggel 9 és délután 6 óra között. Január 27-én és 28-án (szombaton és vasárnap) délelőtt 10 és délután 4 óra között várja a kiállítás a formatervezés és a repülés iránt érdeklődőket a Lufthansa Repülési Központjában, az Airportring, 60564 Frankfurt cím alatt. A Lufthansa weboldalán a teljes kiállítás megtekinthető virtuálisan.
Amint arról korábban beszámoltunk, várhatóan február elején megújítja arculatát a Lufthansa. A német légitársaság #explorethenew hash taggel indít kampányt a közösségi médiában, az explorethenew.com honlapon pedig már meg is jelent néhány információmorzsa. A Lufthansa egy imázsfilmet és egy az eddigi arculat változását, a brand történetét bemutató animációt is közzétett az oldalon.
Lufthansa arculatváltás imidzsfilm
Arculatot vált a Lufthansa, elindult az #explorethenew kampányA német légitársaság #explorethenew hash taggel indít kampányt a közösségi médiában, a Lufthansa várhatóan február első heteiben mutatja be az új arculatot.Részletek: http://airportal.hu/arculatot-valt-lufthansa-elindult-az-explorethenew-kampany/
Közzétette: AIRportal.hu – 2018. január 16.