Szélestörzsű gépek vételről folynak tárgyalások az Airbus egyik fontos partnere, az A320neókat is szép számban rendelő IndiGo és az európai gyártó között.
A ch-aviation erről az indiai Economic Times számolt be hasábjain. Az információk szerint legalább 50 szélestörzsű géppel szeretné az indiGo bővíteni flottáját, amely alternatívája lenne az Air India szélestörzsű üzeme átvételkének, amely hosszadalmas folyamat lehet.
A lapnak nyilatkozó egyik forrás szerint a légitársaság 4-5 hónapot hajlandó várni arra, hogy mi fog történni, és ez után fog dönteni arról, hogy beveti-e a B tervet, vagyis a saját gépek rendelését. Egyelőre 50 százalék esély van erre.
Az indiGo azért jelentette be a veszteségeket termelő Air India egy részének megvételét, mert így hozzá tudna férni a leszállási jogokhoz és egyéb eszközökhöz is, amelyeket a hosszútávú fapados (long-haul low-cost) jártainak elindításához használna. Az indiGo már 2010-ben átvette az Air india helyét a piacon és a harmadik legnagyobb légitársaság lett az országban, és azóta a Kingfisher csődjével a legnagyobbá vált.
Az indiGo az egyik legfontosabb kereskedelmi partnere az Airbusnak, jelenleg 143 darab Airbus A320-ast és A321-est üzemeltetnek, és rendelésük van további 405 darab A320neóra és 25 darab A321neóra. A csak Airbusból álló flottába evidensnek tűnik szintén Airbus szélestörzsűeket rendelni, viszont az Air India nagy vasainak átvételével Boeingek érkeznének a flottába, a nemzeti légitársaság ugyanis Dreamlinereket, triplaheteseket és Jumbo jetekkel teljesítő az interkontinentális járatait.