Közel háromezer látogatót ért el személyesen, és több mint 3700 érdeklődőt regisztrált online a HungaroControl a nyári toborzási és munkáltatói márka építését szolgáló kampánya során. A szakszolgálat három nagy fesztiválon is megjelent a TORONY!MAGAS installációval.
A HungaroControl lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint a Volton az EFOTT-on és a Szigeten kimagasló érdeklődést hozott a 18 méter magas tornyuk, amelyből a bátrabbak ki is ugorhattak. Emellett a szolgálat egy applikációt, az AIRbility-t is bemutatta, amely a légiforgalmi irányításhoz szükséges készségeket méri. A letöltők eddig 108 000 játékot indítottak.
A három fesztivál közel háromezer látogatója a CheckIn Point-ot elhagyva a kilátó tér felé vezető séta során az irányítással kapcsolatos, és a magyar irányítás 100 éves történetét feldolgozó információs felületekkel találkozhatott. A kvíz kérdésekre helyesen válaszolók ajándék nyereményekhez, a legbátrabbak pedig 7,5 méteres kiugrási lehetőséghez jutottak, ezzel a látogatók majdnem fele élt.
Az AIRbility App iOS és Android platformon is futó játékai a légiforgalmi irányításhoz szükséges készségek közül mér néhányat. Eddig több mint 3700 érdeklődő regisztrált, akik összesen 108 000 játékot indítottak. A legtöbb pontot elérő játékosok ősszel meghívást kapnak a HungaroControlba és személyesen is megismerhetik a légiforgalmi irányító szakmát.
Schönek Zoltán, a HungaroControl társasági és humánerőforrás igazgatója szerint a fiatalok aktivitása a cég elvárásait is túlszárnyalta. „Meglepő volt azt tapasztalni, hogy mennyire nyitottak a fiatalok, ha képesek vagyunk megfelelő módon megszólítani és aktivitásra bírni őket. Az AIRbility app segítségével több mint 3700 fős adatbázishoz jutottunk, ami a toborzás szempontjából kiemelkedő eredmény. Statisztikáink ugyanis azt mutatják, hogy kb. 4-500 jelentkező optimális egy 12-15 fős légiforgalmi irányító képző tanfolyam elindításához”.
A kampánnyal kapcsolatos teendők nem értek véget, hiszen a HungaroControl humán szakértői a napokban kezdik meg az AIRbility játékon elért eredmények és az adatbázis kiértékelését, a játékosok utókövetését.