Első magyarországi repülőtéri üzletét nyitotta meg a Virgin a Budapest Airport 2A Terminálján. A Lapker Zrt. által üzemeltetett Virgin szaküzlet egy sor hiánypótló terméket kínál a terminálon, miközben a hagyományos last-minute vásárlásokhoz is kínál ajándéktárgyakat. Ez az első ilyen jellegű Virgin üzlet Magyarországon.
Régi hiányt pótol a Virgin új repülőtéri üzlete a 2A Terminál tranzit területén. A budapesti repülőtér kínálatából eddig nagyon hiányzott az könnyű szórakoztató elektronika, a különféle audio- és video lejátszó berendezések, a tablet-méretű elektronikus eszközök, a különféle mobiltelefon töltők, USB-kábelek, fejhallgatók és még sok más olyan árucikk, amit az utazók szinte természetesnek vesznek a világ bármely repülőterén. A ferihegyi Virgin üzletnek azonban ennél szélesebb a kínálata, hiszen az utazáshoz szükséges kellékek mellett megtalálhatók a bolt kínálatában az utazási- és szépirodalmi könyvek, a Magyarországgal kapcsolatos emléktárgyak, a kisebb ajándékok, idegen nyelvű magyar szakácskönyvek, delikáteszek és természetesen az édességek is.
A Budapest Airport 2A termináljában a régi utasbiztonsági terület helyén megnyílt üzlet igazi telitalálat az utazók számára, hiszen a bolt bejáratát a forgalmas schengeni beszállítási zónában sem a hagyományos, sem a diszkont légitársaságok utasai nem tudják elvéteni. Ráadásul az üzletből egy percen belül elérhető a bármelyik beszállítókapu a 2A-n, tehát a boltban a valódi last-minute vevők is nyugodtan tudnak vásárolni. A 200 négyzetméteres alapterületű üzletben egyszerre 6 eladó áll a vásárlók rendelkezésére.
„Igazán nagy eredménynek tartjuk, hogy a Virgin első speciális üzletét éppen a repülőtéren nyitotta meg.” – hangsúlyozta Alan Bork. A Budapest Airport fogyasztói üzletágának igazgatója hozzátette: ”Bizonyos vagyok abban, hogy az új Virgin bolt üzleti értelemben is szárnyalni fog a terminálon – méltón a repülőtéri környezethez – hiszen sok olyan terméket kínál, amelyek eddig hiányoztak a kínálatunkból. Jó helyen nyitottak – jó időben az utasaink megelégedésére.”
„A budapesti lesz a nyolcadik repülőtéri Virgin bolt a világon. Ez azt is jelzi, hogy a jól ismert márkanév jelentős változáson ment keresztül az elmúlt években.” – mondta az üzlet megnyitóján Rácz András. A Lapker Zrt. kiskereskedelmi igazgatója kijelentette: „Szeretnénk, ha az utazók Magyarországon is megszokhatnák a Virgin márka megjelenését a nagy utazási csomópontokon a nagyvárosokban, nemcsak a repülőtéren. Célunk, hogy az utazást élménnyé varázsoljuk az emberek számára, ugyanakkor friss információkhoz jussanak, akár új termékekről, filmekről vagy éppen számítógépes konzolokról van szó és ezeket rögtön ki is próbálhassák az üzleteinkben.”
Szöveg: Budapest Airport / Fotók: Csemniczky Kristóf – AIRportal.hu