Mostantól a Lounge Communication támogatja a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető, nemzetközi tulajdonú Budapest Airport Zrt. integrált PR- és vállalati kommunikációs feladatait – közölte lapunkkal a kommunikációs ügynökség.
„A Budapest Airport a régió leggyorsabban növekvő repülőterévé vált az elmúlt években. Az utasszám minden korábbit meghaladó növekedésével a Budapest Airport Magyarország és Budapest turisztikai fejlődésének egyik kulcsszereplőjeként a következő időszakban jelentős, a terminálokhoz és a terminál infrastruktúrához kötődő fejlesztésekre készül. Ehhez kapcsolódóan új alapokra helyezzük és megerősítjük a vállalat kommunikációját, amiben a Lounge Communication széleskörű szakértelmére támaszkodunk” – mondta Valentínyi Katalin, a Budapest Airport vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója.
„Óriási kihívást jelent a budapesti repülőtér komplex kommunikációjának menedzselése. Egy ilyen szervezet gyakorlatilag 24 órás készenlétet igényel a kommunikációs csapattól is. Az ad hoc történések, vagy éppen a tervezett fejlesztések, felújítások folyamatos tájékoztatást követelnek az idén már várhatóan közel 16 millió utas felé” – hangsúlyozta Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője.
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér termináljai 2018-ban 45 légitársaságnak adtak otthont, amelyek 14,9 millió utast szállítottak, 48 ország 134 repülőterére, 13,5 százalékos éves forgalomnövekedéssel. A Budapest Airport cargo, azaz légiáru forgalma 2018-ban több mint 146 ezer tonna volt, e terület éves növekedése elérte a 15,9 százalékot.