A Budapest Airport hozta el a legjobb légitársasági marketing díjat az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forum elnevezésű konferencián, ami a légiközlekedési szakma legrangosabb eseménye világszinten. A magyar repülőtér olyan légikikötőket előzött meg ezzel, mint Amszterdam, Isztambul, Hong Kong, vagy a szingapúri Changi. A Budapest Airport tovább folytatja Magyarország és a magyar főváros népszerűsítését a repülőterek és légitársaságok kiélezett piacán – közölte lapunkkal a Budapest Airport.
Óriási elismerést kapott a Budapest Airport a légitársaságok szavazatai alapján odaítélt World Routes Marketing Awards 2019 nagydíjon.
A magyar főváros repülőtere nemcsak a saját kategóriájában, a 4-20 milliós repülőterek között bizonyult a legjobbnak, de a szakmai zsűri az összesített mezőnyben is a legjobbnak választotta a Budapest Airport marketingjét.
A marketing fődíj annak a hatékony kampánytevékenységnek az elismerése, amivel a Budapest Airport hozzájárul egy-egy légitársaság új útvonalának beindításához vagy a meglévő járatok népszerűsítéséhez.
A Budapest Airport kereskedelmi igazgatója, Kam Jandu elmondta: „Nagyon-nagyon büszkék vagyunk a díjra, hiszen ez a csapatunk által végzett több éves munka elismerése; az elmúlt egy évben 34 új járatot nyitottunk meg a légitársasági partnereinkkel közösen, ezért pedig a lehető legnagyobb jutalmat, a szakma Oscar-díját kaptuk most meg.”
Dr. Rolf Schnitzler, a Budapest Airport vezérigazgatója hangsúlyozta: „A légitársaságok elsősorban nem azért repülnek ide, mert van itt egy jó repülőtér. Budapest és Magyarország turisztikai vonzereje és régiós gazdasági szerepe az újabb és újabb légi kapcsolatok létrejöttének motorja. Ezért is vagyunk rendkívül büszkék, hogy a világon a legjobbnak ítélt légitársasági marketingje révén hatékonyan és eredményesen támogatjuk az ország ismertségét, hiszen egyre több légitársaságot sikerül meggyőznünk arról, hogy érdemes Budapestet választaniuk.”
A Budapest Airport idén tavasszal már megnyerte a Routes Europe konferencia legjobb marketing díját, ami automatikus továbbjutást jelentett a világelsőségért folyó küzdelemben.
A magyar csapat pályázata az ausztráliai Adelaide-ben zajló World Route Development Forumon is tarolt. A konferencián, akárcsak a légiközlekedés nemzetközi piacán, éles küzdelem zajlik a repülőterek között, hogy a légitársaságok képviselőit és döntéshozóit meggyőzzék újabb útvonalak nyitásáról az adott városba.