A légitársasági csoportnál 23 éve dolgozó Jan Kropáčeket nevezte ki az Air France–KLM magyarországi értékesítési vezetővé, a poszton McPartlin-Kiss Ildikót váltja.
Jan Kropáček a turizmusban töltött évek után 2002-ben csatlakozott a légitársasághoz, a prágai irodában értékesítési megbízottként kezdte, 2020 óta pedig az Air France–KLM csapatát erősítette key account manageri pozícióban. Feladatai között szerepelt egyebek között a cseh és a szlovák értékesítések felügyelete, valamint a Sky Team légiszövetségi partnerekkel való kapcsolattartás.
A cégcsoport közleménye szerint budapesti vezetőként elsődleges célja, hogy erősítse elsősorban a prémium termékek magyarországi értékesítését és a Delta Air Lines amerikai légitársasággal fennálló együttműködést. Emellett nagy hangsúlyt fektet majd az NDC értékesítési csatornák további fejlesztésére a magyar piacon.

„Folyamatosan dolgozunk azon, hogy kínálatunkat az ügyfeleink igényeihez alakítsuk. Rövidesen elérhetővé tesszük az Air France járatainak fedélzetén az Economy comfort osztályt, és felújítjuk a minden igényt kielégítő La Premiere első osztályt. Emellett az Air France és a KLM is izgalmas új úticélokat jelent be a nyári menetrendben, a holland királyi légitársaság Haidarábádba, San Diegóba, az Air France pedig Orlandóba és Manilába indít új járatokat” – mondta el a szakember.
McPartlin-Kiss Ildikó 2025. január 1-jével az Air France–KLM-csoport befektetői kapcsolatok osztályán folytatja szakmai pályafutását, ahol a fenntarthatósági jelentések és a kommunikáció tartozik a feladatkörébe.