A diszkont légitársaság több mint 15 000 euró kártérítést követel egy embertől, akinek viselkedése miatt tavaly meg kellett szakítani az egyik járat útját, amely csak a következő napon tudott továbbrepülni az eredeti úti célra.
A Ryanair tavaly április 9-én Dublinból Lanzarotéra tartó, FR 7124-es járatának személyzete az illető viselkedése miatt kitérő reptéren szállt le, Portóban.
A járat nem részletezett okok miatt nem tudott tovább indulni aznap, 160 utasnak kellett ott tölteniük az éjszakát, így egy teljes napot veszítettek a tervezett nyaralásukból.
A jogi úton behajtani kívánt összeg a nem tervezett leszállás, az utasoknak és a személyzetnek biztosított szállás és transzfer szolgáltatások költségeit fedezi.

A légitársaság közleménye hangsúlyozta elkötelezettségét az utasok és a személyzet biztonságos utazása mellett. Álláspontjuk szerint elfogadhatatlan, hogy egyetlen utas nem megfelelő viselkedése szükségtelen fennakadást okozott a többieknek, akiket így megfosztotta a nyaralásuk egy részétől, amelyért keményen megdolgoztak.
A Ryanair a zéró tolerancia elvét alkalmazza a rendbontó utasokkal szemben, és továbbra is határozottan fellép a a járatain az ilyen viselkedés ellen, az utasok túlnyomó többségének érdekében – tették hozzá.